خبرگزاری کار ایران

وزنه‌برداری قهرمانی جهان - لهستان؛

خیز روس‌ها برای قهرمانی / سقوط آزاد ایران!

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۶۹۰

روس‌ها که در روز پایانی رقابت‌ها همچون ایران ۳ نماینده خواهند داشت، حالا فقط کمتر از ۱۰۰ امتیاز با چین فاصله دارند، با این تفاوت که از ترکیب ۸ نفره تیم چین فقط یک نماینده باقی مانده است.

در پایان رقابت‌های دسته ۹۴ کیلوگرم وزنه برداری قهرمانی جهان در لهستان، تیم ملی روسیه ضمن کسب ۳ نشان طلای این وزن، جمع امتیازات خود را به ۳۵۳ رساند تا در آستانه قهرمانی قرار بگیرد.

به گزارش ایلنا، روس‌ها که در روز پایانی رقابت‌ها همچون ایران ۳ نماینده خواهند داشت، حالا فقط کمتر از ۱۰۰ امتیاز با چین فاصله دارند، با این تفاوت که از ترکیب ۸ نفره تیم چین فقط یک نماینده باقی مانده است.

برای کسب عنوان سومی رقابت‌های جهانی ۲۰۱۳ نیز ۴ تیم لهستان، قزاقستان، بلاروس و ایران رقابت نزدیکی با یکدیگر دارند. لهستانی‌ها در ۲ وزن پایانی ۴ نماینده دارند و از ۳ تیم ایران، بلاروس و قزاقستان هم ۳ نماینده هنوز روی تخته نرفته‌اند.

این درحالی است که کره شمالی، بلغارستان در روز پایانی نماینده‌ای ندارند، از اکوادور ۲ نماینده باقی مانده و کلمبیایی‌ها هم فقط یک نماینده دارند.

رده بندی ۱۰ تیم برتر رقابت‌های جهانی تا قبل از برگزاری اوزان ۱۰۵ و ۱۰۵ + کیلوگرم به شرح زیر است:
۱ - چین با ۴۵۰.۷ امتیاز
۲ - روسیه با ۳۵۳.۵ امتیاز
۳ - کره شمالی با ۲۹۷.۴ امتیاز
۴ - کلمبیا با ۲۹۴.۷ امتیاز
۵ - قزاقستان با ۲۵۷.۵ امتیاز
۶ - ایران با ۲۴۸.۵ امتیاز
۷ - اکوادور با ۲۴۷.۶ امتیاز
۸ - بلاروس با ۲۴۶.۴ امتیاز
۹ - لهستان با ۲۰۱.۴ امتیاز
۱۰ - بلغارستان با ۱۹۸.۴ امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز