خبرگزاری کار ایران

تیراندازی قهرمانی آسیا - تهران؛

نقره تفنگ ۱۰ متر نوجوانان به خدمتی رسید / نوجوانان ایران برنز گرفتند

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۲۵۵

در آخرین روز رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا، صبح امروز و در رشته تفنگ ۱۰ متر نوجوانان، دختران ایران به دو مدال دیگر دست یافتند.

در آخرین روز مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، در رشته تفنگ ۱۰ متر نوجوانان، تیراندازان ایرانی به یک نشان نقره و یک برنز دست یافتند.

به گزارش ایلنا، در آخرین روز رقابت های تیراندازی قهرمانی آسیا، صبح امروز و در رشته تفنگ ۱۰ متر نوجوانان، دختران ایران به دو مدال دیگر دست یافتند.

در این مسابقات، که تیم دختران ایران، با ترکیب نجمه خدمتی، فاطمه کرم زاده و آرزو امانی به میدان رقابت رفته بودند، ابتدا تیم سه نفره کشورمان در مرحله مقدماتی این رشته توانستند ضمن راه یابی دو تیرانداز شایسته کشورمان به فینال، نشان برنز تیمی این رشته رانیز از آن خود کرده و پس از تیم های چین و هند در سکوی سوم قرار بگیرند.

در فینال این رشته که خدمتی و کرم زاده نمایندگان کشورمان در روز آخر این مسابقات بودند، نجمه خدمتی، با شایستگی و با اختلاف اندک نسبت به حریف چینی خود، در نهایت مدال نقره این رشته را به نام خود ثبت کرده و پس از تیرانداز چینی در رده دوم این رشته ایستاد و تیرانداز هندی سوم شد.

همچنین فاطمه کرم زاده، تیرانداز خوب کشورمان در فینال این رشته در رده هفتم این رقابت ها قرار گرفت.

ششمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا، امروز با برگزاری فینال هایی به کار خود پایان خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز