خبرگزاری کار ایران

مرتضی القوسی: با حریفان هادی ساروی به روی تشک خواهم رفت/ فقط به مدال طلا فکرمی‎‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۵۰۱۴۸

ملی‌پوش کشتی فرنگی در خصوص آنالیز حریفان مشترک خود و هادی ساروی صحبت کرد.

مرتضی القوسی نماینده وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران در خصوص شرایط تمرینی قبل از اعزام به مسابقات جهانی صربستان در گفتگو با ایلنا گفت: خدا را شکر همه چیز عالی است و تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم، امیدوارم نتیجه تمام زحمات کادر فنی و تلاش‌هایمان را با گرفتن بهترین نتیجه در صربستان بدهیم.

قهرمان کشتی فرنگی کشورمان درباره آمادگی و آنالیز حریفانش گفت: سطح آمادگی خیلی خوبی دارم و مربیان هم رضایت دارند. نسبت به جوانان تجربه‌ی بیشتری کسب کرده‌ام و ایراد هایم را تا جای ممکن برطرف کرده‌ام و یکی از حریفان هم در مسابقات جهانی بزرگسالان با هادی ساروی کشتی گرفته بود. مثل حریف فنلاندی که رده بندی با هادی ساروی کشتی گرفته بود. حریف روسی هم اولین کشتی را با هادی کشتی گرفت و شکست خورد و همچنین حریف مجارستانی که فینال با هادی ساروی کشتی گرفت و دوم شد همه حریفانم هستند و مسابقات سطح بسیار بالایی دارد.

وی در خصوص مواجه شدن با حریفان هادی ساروی، قهرمان هم وزنش در رقابت های جهانی امیدها گفت: خداراشکر من هم از مسابقات جوانان جهان دست پربرگشتم و انگیزه بالایی دارم و قطعا تمام تلاشم را می‌کنم تا به مدال طلا دست پیدا کنم.

مرتضی القوسی در خصوص پیش بینی نتیجه جهانی امیدها گفت: فقط به مدال طلا فکر می‌کنم و امیدوارم به این مهم دست پیدا کنم.

وی در آخر گفت: از مربی محترم آقای فرشاد علیزاده کادر فنی محترم و مربی سازنده‌ام هم تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز