خبرگزاری کار ایران

شش گام بزرگ نصیرزاده در فدراسیون بدنسازی

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۹۱۰۷

فدراسیون بدنسازی با حضور نصیرزاده شش برنامه مهم را سپری کرده است.

مسعود روشنی سخنگوی فدراسیون بدنسازی در گفتگو با ایلنا از شش گام بزرگ در این فدراسیون خبر داد. 

روشنی اعلام کرد: درشش ماهه اول سال با پیگیری‌های ریاست محترم فدراسیون بدنسازی دکتر نصیرزاده اولین تیم ملی مچ اندازی بانوان تشکیل و به مسابفات برون مرزی اعزام شد. درگام دوم اولین دوره مسابقات کشوری فیتنس چلنج آقایان وبانوان در سالن دوازده هزارنفری آزادی انجام شد.

روشنی ادامه داد: درگام سوم اولین تیم ملی قویترین مردان تشکیل و به مسابقات امارات اعزام شد. درگام چهارم اولین دوره داوری درجه سه قویترین مردان با ۲۲۰ شرکت کننده در روزهای هفتم تا نهم مهرماه انجام شد. درگام پنجم اولین دوره مربیگری درجه یک بانوان  کشور در دانشگاه طبرسی تهران تحت نظر فدراسیون بدنسازی تشکیل شد.

او افزود: درگام ششم با صحبت های انجام شده با رئیس فدراسیون جهانی  قرار بر این شد ایران بازنگری جدی بر قوانین داوری چون پیشنهاد ویدئو چک را برسی کند. حضورنصیرزاده حضوری پویا و پرنشاط برای این روزهای ورزش بدنسازی بوده و همین مهم بدنسازی هم از ورزش‌های پرخبر این روزهای کشوربوده و بزودی تیم ملی ایران در مسابقات جهانی اسپانیا و آسیایی لبنان شرکت خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز