خبرگزاری کار ایران

میثم دلخانی: یک تیم جوان و مدعی هستیم/ همه نفرات تیم طلای جهانی را می‌خواهند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۸۴۳

ملی پوش فرنگی کار ایران گفت: ما یک تیم جوان و مدعی داریم که همه به دنبال کسب طلای جهانی هستند، امیدوارم بتوانیم دومین قهرمانی را برای ایران کسب کنیم.

میثم دلخانی نماینده کشتی فرنگی ایران در رقابت‌های جهانی نروژ در گفتگو با ایلنا درخصوص شرایط قبل از اعزام اظهار کرد: خدا را شکر همه تیم شرایط خیلی خوبی را تاکنون پشت سر گذاشتند. درحال حاظر اردوی آخرمان را پشت سر می‌گذاریم که قبل از اعزام به مسابقات جهانی نروژ هست، تیم آمادگی بالایی دارد. 16 مرحله اردو را به خوبی گذراندیم امیدوارم نتیجه همه زحماتمان را در نروژ بگیریم.

وی در خصوص پیش بینی نتایج کاروان فرنگی در مسابقات جهانی نروژ گفت: کشتی ورزش بدون رکورد و غیرقابل پیش بینی است اما خدا را شکر همه تمام تلاش‌شان را کرده‌اند و قطعا تلاش بی نتیجه نیست.

دلخانی در خصوص حمایت ها بیان داشت: رئیس هیات کشتی استان فارس دکتر موسایی خیلی حمایت کردند و تنها کسی بودند که واقعا حامی ما بودند و حتی از جیب شخصی هزینه کردند. مسئولین استان فارس با اینکه 4 ملی پوش داریم هیچگونه حمایتی از کشتی گیران نکردند نه قبل و نه بعد از مسابقات و رشد خوبی که کشتی استان فارس داشته از زمان انتخاب دکتر موسایی به عنوان رئیس هیت استان فارس بوده است.

وی در اخر خاطر نشان کرد: از مردم می‌خواهم با دعایشان حمایتمان کنند ما یک تیم جوان و مدعی داریم که همه به دنبال کسب طلای جهانی هستند، امیدوارم  بتوانیم دومین قهرمانی را برای ایران کسب کنیم و دل هموطنانمان را شاد کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز