خبرگزاری کار ایران

آمادگی بسیار بالایی دارم؛

کاظمی: نخستین حضورم در کامبت‌گیمز را جاودانه می‌کنم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۳۳

با استفاده از برنامه‌ریزی کادر فنی و در نخستین تجربه حضورم در بازی‌های هنرهای رزمی بهترین نتیجه را کسب خواهم کرد.

عضو تیم ملی تکواندو کشورمان گفت: با استفاده از برنامه‌ریزی کادر فنی و در نخستین تجربه حضورم در بازی‌های هنرهای رزمی بهترین نتیجه را کسب خواهم کرد.

به گزارش ایلنا، محمد کاظمی که به دلیل برخورداری از وزن کم در ترکیب تیم ملی اعزامی به دومین دوره بازی‌های کشورهای اسلامی قرار گرفت با بیان این مطلب افزود: آخرین مرحله از اردوی تیم ملی در حالی هم اکنون در خانه تکواندو پیگیری می‌شود که کادر فنی تیم به منظور حفظ آمادگی تکواندوکاران، اجرای تمرینات سرعتی و تخصصی را تا زمان اعزام به این رقابت‌ها در برنامه تمرینات تیم در نظر گرفته است.

وی بیان کرد: با حضور ۳ ماهه در اردوی آماده‌سازی تیم ملی اعزامی به این دوره از رقابت‌ها، هم اکنون از سطح آمادگی بسیار بالایی برخوردار هستم که به منظور کسب بهترین نتیجه در این دوره از مسابقات، باید با استفاده از برنامه‌ریزی کادر فنی و تا زمان شروع مسابقات، سطح آمادگی خود را حفظ کنم.

کاظمی که برای نخستین بار تجربه حضور در مسابقات کامبت گیمز را به دست می‌آورد، درباره سطح برگزاری این مسابقات گفت: با اعلام مسئولان برگزاری رقابت‌ها و در دومین دوره بازی‌های هنرهای رزمی، تکواندوکاران ۸ تیم برتر جهان حضور دارند که به طور حتم، ‌ مسابقات از سطح برگزاری بسیار بالایی از لحاظ کمی و کیفی برخوردار است.

دارنده مدال نقره مسابقات نوجوانان جهان ۲۰۱۲ مصر، سن و وزن کم را دلیل انتخاب خود در ترکیب تیم ملی اعزامی به این دوره از رقابت‌ها خواند و گفت: با توجه به اینکه این دوره از مسابقات به صورت تیمی برگزار و مجموع وزن تکواندوکاران باید ۴۳۲ کیلوگرم باشد، من به دلیل برخورداری از وزن پایین و سن کم در ترکیب اصلی تیم ملی اعزامی به این دوره از مسابقات قرار گرفتم که امیدوارم با ارائه بهترین عملکرد و کسب بهترین نتیجه‌، ‌ جوابگوی اعتماد کادر فنی تیم باشم.

وی افزود: اکثر تکواندوکاران حاضر در ترکیب تیم ملی اعزامی به این دوره از مسابقات، ‌ تاکنون سابقه حضور در رقابت‌هایی با این نحوه برگزاری را داشته‌اند که با توجه به این امر و برنامه‌ریزی دقیق کادر فنی به طور حتم تیم ملی کشورمان بهترین نتیجه را کسب خواهد کرد.

مرتضی کریمی سرمربی تیم ملی تکواندو اعزامی به رقابت‌های کامبت گیمز، قابلیت‌های کاظمی را این چنین عنوان کرد؛ محمد کاظمی به عنوان تکواندوکار سبک وزن تیم ملی کشورمان در این دوره از مسابقات حضور خواهد داشت، ‌ حضور در اردوی قهرمانی جهان و استعداد، سن پایین، وزن کم و برخورداری از قد بلند و دست پای کشیده دلیل اصلی انتخاب کاظمی بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز