خبرگزاری کار ایران

مهرداد مردانی: به چیزی کمتر از مدال طلا راضی نیستم/ حمایت‌ها از کشتی نسبت به قبل بهتر شده اما کافی نیست

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۷۱۵۰

نماینده کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی نروژ گفت: فقط به قهرمانی فکر می‌کنم و به کمتر از مدال طلا راضی نیستم.

مهرداد مردانی نماینده کشتی فرنگی ایران در رقابت های جهانی نروژ در گفتگو با ایلنا در خصوص اردوی آخر اظهار کرد: تمرینات به خوبی پشت سرگذاشتیم و 12ام مهرماه عازم مسابقات جهانی نروژ هستیم. آمادگی خیلی خوبی داریم و تمرینات‌مان در اردوهای تیم ملی تاکنون خیلی منظم بوده است. اردوی آخرمان قبل از اعزام را پشت سر می‌گذاریم. حریفان خیلی خوبی دارم و چندین سال هست که رقبایم را می‌شناسم. به کمک مربیان آنالیز ها را انجام داده ایم و امیدوارم  بهترین نتیجه را بتوانیم کسب کنیم.

وی در ادامه در خصوص انتخابی اوزان 60 کیلوگرم توضیح داد: بعد از مسابقات نورسلطان و المپیک، انتخابی‌ها برای مسابقات جهانی نروژ طبق فرایند انتخاب شدند و چند کشتی که گرفتم با نظر کادرفنی انتخاب شدم. بعد از مسابقات المپیک هم جام تختی را برگزار کردند و با ادامه  نفرات برتر آسیایی سال قبل این روند تا انتخابی رو در رو  ادامه داشت.  شرایط اردو نسبت به قبل خیلی بهتر شده و پیست دومیدانی کنار خانه کشتی است. در شرایط کرونا کمتر جابجا می‌شویم و تمرینات‌مان را محل فدراسیون انجام می‌دهیم.

مردانی درباره حمایت‌ها از کشتی فرنگی بیان کرد: حمایت‌ها و توجه ها نسبت به قبل خیلی بهتر شده اما کشتی همچنان نیاز به حمایت دارد.

نماینده وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی کشورمان در خصوص کسب مدال طلا رقابت های جهانی افزود: فقط به قهرمانی  فکر می‌کنم و به کمتر از مدال طلا راضی نیستمو این خواسته من است چون حریفانم را می‌شناسم و با اکثر آنها کشتی گرفته ام و تجربه کافی را  دارم.

وی در پایان در مورد پیش بینی خود از تعداد مدال‌های کاروان ایران در مسابقات گفت: همه بچه ها خوب هستند امیدوارم همه مدال طلا بگیرند و تیم‌مان هم قهرمان جهان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز