خبرگزاری کار ایران

اصغر عزیزی: مسئولین فراموش کرده‌اند برای مدال طلا چه عذابی کشیدیم/ اگر حمایت نکنند ورزش قهرمانی را کنار می‌گذارم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۵۹۸۰

پاراتکواندو کشورمان گفت: امیدوارم مسئولین حمایت کنند چراکه اگر با همین روند پیش برود ورزش قهرمانی را کنار می‌گذارم. پتانسیل قهرمانی را دارم اگر حمایت کنند قول طلا را می‌دهم.

اصغر عزیزی دارنده مدال طلا تکواندو پارالمپیک  توکیو در گفتکو با ایلنا در خصوص آمادگی‌اش برای مسابقات پار آسیایی اظهار کرد: 11 ماه دیگر مسابقات پارآسیایی چین را پیش رو داریم و برای آن برنامه ریزی کرده‌ام. امیدوارم مسئولین حمایت کنند چراکه اگر با همین روند پیش برود ورزش قهرمانی را کنار می‌گذارم. پتانسیل قهرمانی را دارم اگر حمایت کنند قول طلا را می‌دهم. 

وی در ادامه در خصوص حمایت ها گفت: بعد از قهرمانی متاسفانه حمایتی از ما صورت نگرفته است. مسئولین ورزش نمی‌دانند من چه عذابی کشیده‌ام برای بدست آوردن مدال  طلا و فراموش کرده‌اند، از زمانی که وارد کشور شدم در مراسم استقبال همه مسئولین ورزش  و شهرم بودند و خودشان را نشان دادند همچین وزیر محترم ورزش اما چیزی به ما ندادند و ما خانه نشین شده‌ایم. 

قهرمان پارالمپیک ادامه داد: کمیته ملی پارالمپیک در خصوص پیش بینی که داشتند و طبق رتبه بندی مدل نقره را برایم پیش بینی کرده بودند، اما خداراشکر تمام حریفانم را آنالیز کرده بودم و شناخت داشتم و توانستم از سد حریفانم عبور کنم و مدال طلا را کسب کنم.

وی در آخر خاطر نشان کرد: تشکر ویژه دارم از مربی ام جناب آقای حسن فلاحیان و آقای مهدی احمدی که برایم خیلی زحمت کشیدند همچنین از پیام خانلرخانی که به عنوان سرمربی تیم ملی پاراتکواندو بوده‌اند تشکر می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز