خبرگزاری کار ایران

مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان؛

نفرات برتر مسافت ۱۰۰۰ متر مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۴۱۸۷

با برگزاری مسابقات فینال مسافت ۱۰۰۰ متر نفرات برتر کایاک و کانوی این مسافت مشخص شدند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور آبهای آرام مردان با حضور ۱۹ تیم از صبح امروز در دریاچه آزادی آغاز شد.

این مسابقات با عنوان «پاسداشت مدافعان سلامت» برگزار می‌شود.

قایقرانان استان‌های اردبیل، بوشهر، خراسان رضوی، زنجان، مرکزی، مازندران، کردستان، گیلان، تهران، کرمانشاه، لرستان، هرمزگان، همدان، آذربایجان شرقی، اصفهان، گلستان، فارس و آذربایجان غربی در این رقابت حاضر هستند.

در ادامه مسابقات امروز رقابت‌های نیمه نهایی و فینال مسافت ۱۰۰۰ متر برگزار شد.

در مسابقه نیمه‌نهایی کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر امیرحسین خدایار از مازندران و شایان حسینی از بوشهر با زمان ۵:۰۱.۰۳۰ دقیقه اول و بهنام محمدی از کردستان با زمان ۵:۲۰.۹۰۰ دقیقه سوم شدند. در این رقابت قایقرانان استان‌های مازندران، بوشهر، کردستان، آذربایجان شرقی، خوزستان و لرستان حضور داشتند.

در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر امید قنواتی از خوزستان با زمان ۴:۱۸.۰۸۰ دقیقه اول، علیرضا کللی از فارس با زمان ۴:۱۹.۹۶۰ دقیقه دوم و حمیدرضا منصوری از بوشهر با زمان ۴:۲۸.۷۳۰ دقیقه سوم شدند. در این رقابت قایقرانان استان‌های کردستان، کرمانشاه، اصفهان، تهران، فارس، بوشهر، خوزستان، همدان و مرکزی حضور داشتند.

در مسابقه فینال کانوی یکنفره ۱۰۰۰ متر عادل مجللی با زمان ۴:۳۴.۶۷۰ دقیقه اول، محمد عباسی از گیلان با زمان ۴:۴۳.۰۳۰ دقیقه دوم و شایان حسینی از بوشهر با زمان ۴:۵۰.۹۰۰ دقیقه سوم شدند. در این رقابت قایقرانان استان‌های گلستان، گیلان، بوشهر، همدان، تهران، مازندران، کردستان و آذربایجان شرقی حضور داشتند.

در مسابقه نیمه‌نهایی کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر محمد جابری‌زاده و حمیدرضا منصوری از بوشهر با زمان ۴:۱۸.۸۴۰ دقیقه اول، مجید جواهری و حامد مهمان‌نواز از خراسان رضوی با زمان ۴:۲۰.۹۷۰ دقیقه دوم و سارو باوانی و آریو نوبخت از خوزستان با زمان ۴:۲۱.۲۲۰ دقیقه سوم شدند. در این رقابت قایقرانان استان‌های مرکزی، خوزستان، گلستان، بوشهر، خراسان رضوی، کردستان، کرمانشاه و فارس حضور داشتند.

در مسابقه فینال کایاک یکنفره ۱۰۰۰ متر علی آقامیرزایی از گیلان با زمان ۴:۰۱.۰۷ دقیقه مدال طلا، امین بوداغی از مازندران با زمان ۴:۰۳.۱۰ مدال نقره و امید احمدی از زنجان با زمان ۴:۱۲.۹۳ دقیقه مدال برنز بدست آوردند. در این رقابت قایقرانان استان‌های کرمانشاه، فارس، لرستان، مازندران، گیلان، زنجان، خوزستان و بوشهر حضور داشتند.

در مسابقه فینال کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر امیرآقامیرزایی و ابوالفضل درجزی از گیلان با زمان ۳:۴۲.۴۹۰ دقیقه مدال طلا، محمد میرزایی و علی مولایی از تهران با زمان ۳:۴۸.۲۴۰ دقیقه مدال نقره و امیررضا خانی و امیر آهنگربهان از مازندران با زمان ۳:۵۲.۰۶۰ دقیقه مدال برنز بدست آوردند. در این رقابت قایقرانان استان‌های خوزستان، کردستان، مازندران، تهران، گیلان، لرستان، بوشهر و خراسان رضوی حضور داشتند.

این رقابت‌ها در دریاچه آزادی در جریان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز