خبرگزاری کار ایران

مجرد: به علت یک اشتباه پیراهن محمد موسوی را پوشیدم/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم/ دوست داشتم شماره 15 را بپوشم

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۱۱۸۵

ملی پوش والیبال در مورد شرایط خودش و این تیم صحبت‌هایی ارائه کرد.

علی اصغر مجرد ملی پوش والیبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار ایلنا در خصوص شرایطش اظهار کرد: خداراشکر شرایط خیلی خوبی دارم 5 الی 6 ماه است که در شرایط اردو و مسابقات مختلف جهانی و المپیک وآسیایی قرار داریم. شرایط تیم هم خداراشکر خوب است و تمرینات  خیلی خوبی را پشت سرگذاشتیم.

وی در ادامه صحبت هایش افزود: با توجه به قرار گرفتن در این گروه که حکم بازی های تدارکاتی را برایمان دارد چرا که بازی تدارکاتی نداشتیم چندین بازی را به خوبی پشت سرگذاشتیم و توانستیم سرگروه شویم و به مرحله بعدی راه پیدا کنیم. مرحله بعد با کره و پاکستان و چین تایپه بازی داریم که دوبازی سخت را مقابل کره و چین پیش رو خواهیم داشت. امیدواریم هردو بازی برنده میدان باشیم تا بتوانیم به جمع 4 تیم برتر اضافه شویم و به هدفمان که قهرمانی است دست پیدا کنیم.

مجرد در ادامه گفت: با توجه به اتفاقات اخیر والیبال در مسابقات المپیک و لیگ جهانی دوست داریم در این مسابقات قهرمان میدان شویم تا والیبال به جایگاه اصلی و شرایط خوب خود بازگردد.

وی در مورد آنالیز حریفان هم خاطرنشان کرد: ما 4 الی 5 حریف سخت داریم، چین، ژاپن، استرالیا، کره و چین تایپه هم تیم خوبی است. آنالیز از تیم های حریفانمان داریم مخصوصا ژاپن و استرالیا که مقابلشان بازی کرده‌ایم و تغییر خاصی نداشته‌اند. شرایط تیم ما بسیار خوب است و روز به روز به جلو حرکت می‌کنیم امیدواریم در بازی بعدی‌مان که دو روز آینده است و آغاز مرحله دوم می‌باشد را به خوبی پشت سر بگذاریم و نتیجه بازی را به نفع خودمان رقم بزنیم چراکه رفته رفته شرایط سخت تر خواهد شد.

ملی پوش والیبال کشورمان در ادامه بیان داشت: مسابقات آسیایی برای چندتا تیم خیلی اهمیت دارد مثل چین، استرالیا، کره، ژاپن و ایران که همه ی این تیم ها برای کسب عنوان قهرمان می‌جنگند و همه دوست دارند شرایطشان را در آسیا بهتر کنند و با توجه به شرایطی که والیبال ما گذرانده تمام تلاشمان را می‌کنیم تا سربلند شویم و عنوان قهرمانی را بدست آوریم.

مجرد درخصوص کار کنار بهروز عطایی سرمربی والیبال کشورمان گفت: حدود 3 سال با آقا بهروز کار کرده‌ام هم در رده‌ی جوانان و هم یک سال کنفدراسیون آسیا با ایشان بوده‌ام و امسال سال 3ام  است که کنار ایشان هستم. کنار ایشان خیلی راحت هستم و آمادگی بالایی دارم که فکر می‌کنم این راحتی و مغز آرام برای بازیکن یک نقطه قوت محسوب می‌شود. آقا بهروز همیشه به من کمک کرده‌اند نه فقط به من بلکه به همه‌ی اعضای تیم کمک می‌کنند و خیلی خوشحالم کنارشان هستم و دوستشان دارم. باید بگویم نه فقط ایشان بلکه مربی های ایرانی همه خوب هستند و چیزی از مربی های خارجی کم ندارند و کار کنارشان خوب و لذت بخش است فقط باید به آنها اعتماد کنند. آقا بهروز زحمت زیادی برای این جایگاه کشیده و قطعا لایق است. چراکه هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ اخلاقی واقعا بی نقص است.

مجرد درباره بازی مقابل پاکستان توضیح داد: بازی امروز مقابل پاکستان سخت تر از 2 بازی قبل بود. تیم آقای محمدی راد در سال های آینده فکر می‌کنم جزو تیم های برتر آسیا می‌شود. اگر بتوانند با ایشان چندسالی کار کنند قطعا نتایج خوبی را کسب خواهند کرد چراکه توانایی بالایی دارد. تجربه کار کنار آقای محمدی راد را داشته‌ام ایشان یکی از مربیان خوب و با دانش ما هستند و تیم بسیار خوبی دارند. خداراشکر ما توانستیم بازی را ببریم.

ملی پوش والیبال در مورد پوشیدن پیراهن موسوی گفت: شماره پیراهن آقای موسوی را خیلی اتفاقی و یهویی شد که پوشیدم، قبل از مسابقات خیلی دوست داشتم شماره 15 را بپوشم اما نمی‌دانم چه اتفاقی پیش آمد که شماره ایشان را به من دادند فکر می‌کنم اشتباهی صورت گرفت از طرف تولیدی لباس و یا کسی که هماهنگ کرده که شماره هارا بزنند.

وی در ادامه آخر گفت: ID کارتم هم با شماره 15 صادر شده بود و روز اول که آمدیم هم لباس‌هایی که به من داده بودند را چک نکرده بودم متاسفانه و زمان هم کم بود و زمانی که متوجه شدم پیراهنم شماره 6 است، واقعا نمی‌شد از ایران کسی پیراهن خودم را ارسال کند چون کارتم هم با شماره 15 بود و با صحبت هایی که کادر فنی با مسئول برگزاری مسابقات کردند کارت شماره 6 را گرفتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز