خبرگزاری کار ایران

جام ۲۱؛ قهرمانی مردان آسیا

اسفندیار: شکست پاکستان 6 امتیاز داشت

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۹۶۷

بازیکن تیم ملی والیبال ایران پیروزی مقابل پاکستان را حائز اهمیت و 6 امتیازی دانست و ابراز امیدواری کرد که ایران بتواند قهرمانی دوره گذشته خود را در جام بیست‌ویکم تکرار کند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، تیم ملی والیبال ایران درحالی به عنوان صدرنشین گروه B به مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی آسیا صعود کرد که در دور دوم رقابت‌ها در گروه F با تیم‌های پاکستان، کره‌جنوبی و چین‌تایپه هم‌گروه است.

پیروزی سه بر صفر در آخرین بازی مرحله گروهی مقابل پاکستان، در مرحله دوم برای ایران منظور خواهد شد و با این حساب ایران در گروه F تنها 2 بازی مقابل کره‌جنوبی و چین‌تایپه برگزار خواهد کرد.

امیرحسین اسفندیار ملی‌پوش جوان والیبال ایران در واکنش به پیروزی مقابل پاکستان، گفت: مسابقه با پاکستان برای سرگروهی بود و خدا را شکر این بازی را با پیروزی پشت سرگذاشتیم. برد در این رقابت از این جهت اهمیت داشت که امتیازش برای دور بعدی مسابقات محاسبه می‌شود. در واقع این بازی 6 امتیاز برایمان داشت؛ سه امتیاز ناشی از پیروزی در بازی امروز و 3 امتیازی که در دور بعد برایمان منظور خواهد شد.

اسفندیار شرایط تیم را خوب توصیف کرد و افزود: بعد از یک روز استراحت و ریکاوری در پایان مرحله گروهی، برای حضور در دور دوم رقابت‌ها آماده می‌شویم. نتایج بازی‌های آتی را نمی‌توان پیش‌بینی کرد، اما قطعا تمام توان خود را به‌کار می‌گیریم تا بهترین نتیجه را کسب کرده و به بهترین عنوان ممکن برسیم. در دوره گذشته قهرمان شدیم و امیدواریم در این دوره نیز بتوانیم قهرمانی دوره گذشته را تکرار کنیم.

بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از 21 تا 28 شهریورماه با حضور 16 تیم به میزبانی ژاپن در شهر چیبا پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز