خبرگزاری کار ایران

فردا آغاز مرحله دوم انتخابی درون اردوی تیم ملی مردان کاراته

asdasd
کد خبر : ۱۱۳۰۰۳۳

مرحله دوم انتخابی تیم ملی آقایان ۲۲ و ۲۳ شهریور در مجموعه ورزشی شهید کبگانیان برگزار می شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون کاراته، با اعلام کادر فنی تیم ملی کاراته آقایان، برنامه انتخابی های تیم ملی برای اماده سازی جهت مسابقات جهانی امارات و آسیایی قزاقستان اعلام شد. براین اساس دوشنبه ۲۲ و سه شنبه ۲۳ شهریور، انتخابی درون اردویی تیم ملی کاراته برای مسابقات جهانی امارات برگزار می شود. 

همچنین شنبه ۳ و یکشنبه ۴ مهر، مرحله دوم انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی ۲۰۲۱ برگزار می شود و مسابقات انتخابی تیم ملی در وزن منفی ۵۵ کیلوگرم آقایان برای مسابقات قهرمانی آسیا در همین دو روز برگزار می شود. هیات های کاراته استان ها بر اساس سهمیه بندی اعلامی تا اول مهر ماه مهلت دارند اسامی شرکت کنندگان استان خود در این وزن اعلام کنند.

آخرین مرحله انتخابی درون اردویی تیم ملی برای معرفی نفرات اعزامی کومیته انفرادی و کومیته تیمی به مسابقات جهانی امارات نیز چهارشنبه ۲۸ مهر ماه برگزار خواهد شد.

مسابقات جهانی کاراته در سال ۲۰۲۱ طی روز های ۲۵ الی ۳۰ آبان ماه در امارات برگزار می شود و مسابقات آسیایی کاراته در سال ۲۰۲۱ طی روز های ۲۸ آذر الی یک دی ماه در قزاقستان برگزار میگردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز