خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی زیر ۲۳ سال جهان؛

برنامه ایران برای مهار ستاره‌های صربستانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۶۸۵

صرب‌ها تاکنون هر ۳ بازی خود را برده‌اند و اگر از مانع تیم ایران هم به سلامت عبور کنند و حتی شکست احتمالی در روز پایانی باز هم صعودشان حتمی خواهد بود.

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران پس از شکست مقابل روسیه همه امیدهای خود را برای صعود به مرحله نهایی در شکست دادن صربستان می بیند.

به گزارش ایلنا، کادر فنی این تیم در پی باخت برابر روس‌ها با امیدواری از برد مقابل صربستانی صبحت می‌کنند که ۳ بازیکن تیم ملی بزرگسالان خود را که اخیرا در جام ملت‌های اروپا در دانمارک به مقام سوم رسیدند را همراه با کولاکوویچ سرمربی این تیم به اوبرلندیا آورده‌اند تا بلکه بتوانند سهمی از سکوی برتر این دوره از بازی‌ها را به خود اختصاص دهند.

دلیل عمده خوش‌بینی مربیان و بازیکنان تیم ایران به یکدست نبودن تیم صربستان و محوریت آنها به درخشش انفرادی ستاره‌های کنونی تیم ملی این کشور بر می‌گردد. صرب‌ها تاکنون هر ۳ بازی خود را برده‌اند و اگر از مانع تیم ایران هم به سلامت عبور کنند با وجود در پیش داشتن بازی آخرشان با روسیه و حتی شکست احتمالی در روز پایانی دور گروهی باز هم صعودشان حتمی خواهد بود.

تمام برنامه‌های تاکتیکی مربیان ایران در بازی عصر چهارشنبه، برنامه‌ریزی برای مهار آتاناسوویچ فوق ستاره این روزهای والیبال صربستان و اروپا و باشگاه پلجاتوی لهستان است که در مسابقات جام ملت‌های اروپا در دانمارک عنوان بهترین زننده آبشار را به خود اختصاص داده است. آتاناسوویچ در پست قطر پاسور جدا از مهارت در زدن سرویس‌های پرشی محکم در تمامی دنده‌ها در جلو و عقب زمین یک مهره کلیدی در حمله روی تور برای تیمش محسوب می‌شود و براحتی قابل دفاع کردن نیست.

علاقه‌مندان به والیبال هنوز بازی درخشان این بازیکن را در جریان لیگ جهانی والیبال در تهران فراموش نکرده‌اند که چگونه در هر دو بازی با تیم ملی بزرگسالان ایران به عنوان امتیاز آورترین بازیکن شناخته شد. آتاناسوویچ در کسب نخستین قهرمانی این کشور در مسابقات نوجوانان جهان به سال ۲۰۰۹ میلادی در ایتالیا نیز در فینال مقابل تیم ایران ایفاگر نقش اصلی بود و دو سال پیش هم در برزیل با درخشش این بازیکن، صربستان به مقام سوم جهان رسید. او همچنین در قهرمانی سال ۲۰۱۱ صربستان و مقام سومی این تیم در جام ملت‌های اخیر اروپا نیز سهم عمده‌ای داشت و بخوبی توانست خلاء خداحافظی میلوکوویچ کبیر را به فراموشی بسپارد.

کامل کننده آتاناسوویچ در تیم زیر ۲۳ سال این کشور یورز کولاکوویچ و نیسناک هستند که جدا از عضویت در تیم ملی بزرگسالان این کشور در خارج از کشور و در دو تیم ایتالیایی مودنا و آلمانی فردیش‌هافن توپ می‌زنند.

تیم ملی والیبال زیر ۲۳ سال ایران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز چهارشنبه در چهارمین بازی خود در مسابقات قهرمانی جهان به مصاف صربستان خواهد رفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز