خبرگزاری کار ایران

برای اعزام به مسابقات مالزی و روسیه؛

اسامی نهایی ملی‌پوشان ووشو مشخص شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۵۹

مسابقات کامبت گیمز از اول آبان ماه تا پنجم این ماه به میزبانی سن پطرزبورگ برگزار خواهد شد. محمدرضا جعفری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند.

لیست نهایی نفرات اعزامی تیم ملی ووشو به مسابقات جهانی مالزی و کامبت گیمز روسیه مشخص شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از سایت فدراسیون ووشو، محسن محمدسیفی(۶۵ کیلوگرم)، سجاد عباسی(۷۰)، جواد آقایی(۷۵)، امیر فضلی(۸۰) و حمیدرضا قلی‌پور(۸۵) نفرات تیم ساندای آقایان و محسن احمدی، ابراهیم فتحی و نوید مکوندی(تیم دوئیلین)، فرشاد عربی و احسان پیغمبری نفرات تیم تالوی آقایان اعزامی به مسابقات جهانی مالزی هستند. الهه منصوریان(۵۲ کیلوگرم)، مریم هاشمی(۶۰) و شهربانو منصوریان(۷۵) اعضای تیم ساندای بانوان و هانیه رجبی، محبوبه کریمی و مرضیه صفری نفرات تیم تالوی بانوان هستند.

این رقابت‌ها از ۷ تا ۱۱ آبان ماه به میزبانی کوالالامپور برگزار خواهد شد. حسین اوجاقی، محمدرضا جعفری(ساندای آقایان)، توحید اسدیان(تالوی آقایان)، پانگ(ساندای بانوان) و سمیه میرانی(تالوی‌بانوان) کادر فنی تیم اعزامی هستند. مراد ملکی نیز سرپرستی تیم را برعهده خواهد داشت.

در رقابت‌های کامبت‌گیمز روسیه علی یوسفی(۶۰ کیلوگرم)، جعفر شیرزاد(۶۵)، مسعود فاضلی(۷۰)، مجتبی حسین‌زاده(۷۵)، حمیدرضا لادور(۸۵) و آرمان بازیاری(۹۰) به عنوان تیم اعزامی ساندای آقایان حضور خواهند داشت. علی وطنخواه نیز در تالو اعزام خواهد شد. مسابقات کامبت گیمز از اول آبان ماه تا پنجم این ماه به میزبانی سن پطرزبورگ برگزار خواهد شد. محمدرضا جعفری به عنوان مربی این تیم را همراهی می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز