خبرگزاری کار ایران

نیمه نهایی سخت تر از فینال بود

موسوی: فرقی نمی‌کند حریف فینال چه تیمی است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۵۶۹

در ست سوم به دلیل اینکه احساس کردیم بازی را برده در دست خود داریم مقداری حریف را دست کم گرفتیم اما خوشبختانه توانستیم بازهم به پیروزی برسیم.

بازیکن سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی در مرحله نیمه نهایی سخت‌تر از دیدار نهایی است اما توانستیم با سد کردن نقاط قوت ژاپن به پیروزی برسیم.

به گزارش ایلنا، محمد موسوی پس از صعود تیم ملی ایران به دیدار نهایی رقابت های قهرمانی آسیااظهار داشت: مسابقه مرحله نیمه نهایی همیشه سخت تر از فینال است چون فشار روانی زیادی رو تیم وارد می‌کند چون تیمی که در فینال ببازد به نقره می‌رسد اما بازنده مسابقه نیمه نهایی شاید به برنز برسد.

وی ادامه داد: پیش از این مسابقه دو جلسه آنالیز فنی از بازی ژاپن داشتیم و کادر فنی به خوبی نقاط ضعف و قوت ژاپنی‌ها را برای ما تشریح کرده بود. در طول مسابقه هم توانستیم نقاط قوت این تیم را مهار کنیم و همین موضوع تعداد اشتباهات حریف را بالا برد. وقتی برنامه هجومی خود را تغییر دادند هم به نتیجه نرسیدند چون در زدن اسپک خطاهای زیادی داشتند.

موسوی خاطرنشان کرد: در ست سوم به دلیل اینکه احساس کردیم بازی را برده در دست خود داریم مقداری حریف را دست کم گرفتیم اما خوشبختانه توانستیم بازهم به پیروزی برسیم.

وی درباره دیدار نهایی این دوره از رقابت ها گفت: از بین تیم‌های کره جنوبی و چین هر تیمی که به فینال صعود کند با تمام توان به میدان می‌رویم و فرقی نمی‌کند حریف ما چه کسی است. با قدرت بازی می‌کنیم تا بدون فشار وارد شدن به بازیکنان به قهرمانی برسیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز