خبرگزاری کار ایران

علیرضا رضایی: 3 الی 4 مدال المپک را پیش بینی می‌کنم/ تیم کشتی آزاد 6 سرادر دارد و یک سردار خیلی بزرگ تر

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۴۴

رضایی: حسن یزدانی سردار تیم کشتی آزاد است و پنج سردار دیگر کشتی آزاد هم امید دارم که سرداری می‌کنند برای تیم ملی کشتی و دست پر بازمی‌گردند.

علیرضا رضایی در گفتگو با ایلنا در خصوص شرایط  اردو کشتی گیران در فاصله باقی مانده تا مسابقات المپیک اظهار داشت: آقای دبیر از من دعوت کردند تا افتخار حضور در جمع ملی پوشان را داشته باشم. خدارا شکر شاهد عملکرد بسیار خوب کشتی گیران بودم و به همه بچه‌ها و مربیان و کسانی که در فدراسیون شبانه روز زحمت می‌کشند و در این شرایط سخت شیوع ویروس کرونا تا تیم آماده مسابقات  المپیک شود، خسته نباشید می‌گویم

قهرمان اسبق کشتی آزاد در ادامه گفت: روحیه‌ام عوض شد و خیلی خوشحالم که کشتی گیران را در شرایط مطلوبی دیدم. هم از لحاظ روحی و هم جسمی فضای بسیار خوب و مثبتی بود که از هر جهت جای قدردانی دارد. تمرینی که از کشتی گیران دیدم خیلی امیدوارانه بود و پیش بینی کسب 3 الی 4 مدال المپیک را برای کشتی دارم.

وی افزود: تمام بچه‌ها لیاقت کسب مدال را دارند. هر میدانی سختی‌های خودش رادارد. و طبیعی است در راه موفقیت مشکلاتی وجود داشته باشد که بچه‌های ما نشان دادند در سخت ترین شرایط لایق بهترین‌ها هستند و امیدوارم در فاصله زمانی باقی مانده تا المپیک بچه ها آمادگی خودشان را با برنامه ریزی که مربیان انجام داده‌اند از لحاظ روحی بیشتر حفظ کنند و در اوج آمادگی وارد مسابقات شوند.

علیرضا رضایی در ادامه بیان داشت: به کسب دوباره‌‌ی مدال طلای حسن یزدانی امید دارم و این را به این لحاظ نمی‌گویم که بار روی دوشش باشد اما تیم کشتی آزاد که من دیدم 6 سردار دارد و یک سردارخیلی بزرگ‌ تر که با کسب مدال طلای مجدد ثابت می‌کند و پنج سردار دیگر کشتی آزاد هم امید دارم که سرداری می‌کنند برای تیم ملی کشتی و دست پر بازمی‌گردند.

وی در ادامه در خصوص عملکرد فدراسیون تصریح کرد: پس دیدار با کشتی گیران به همراه علیرضا دبیر خیلی جاها رفتیم و بازدید کردیم. طرح های بسیار خوبی دارند و اجرا می‌کنند. واقعا کم سابقه و بی سابقه هست در خانه کشتی شماره یک و 2 کلا دارد جدا می‌شود از سیستم تردد و رفت و آمدهای بیهوده و مسائل حاشیه ایی که وجود دارد. و با گذشته قابل مقایسه نیست و این‌ها ماندگار هست برای کشتی، پیست تارتان که دیروز بازدید کردیم طرح بسیار زیبایی بود و خیلی کمک می‌کند به شرایط روحی روانی بچه ها و همچنین فضای سبزی که قرار هست ایجاد بشه برای کشتی گیران و قرار است وروی خانه کشتی کلا جدا شود و سالن غذاخوری که احداث می‌کنند. این‌ها به بهتر شدن شرایط  کشتی گیران کمک می‌کند. فارغ از تعصب و دوستی  30ساله با علیرضا دبیر دارم. کارهای بزرگی انجام می‌دهند که برای خانواده کشتی ماندگار است. امیدوارم کارهای بسیار بزرگ و خوبی که انجام شده با کسب نتایج خوب همراه بشود و خستگی کشتی گیران که حدود 10 الی 11 ماه هست که در اردو هستند، کادر فنی، کادر فدراسیون کشتی جبران شود و انشالله روند بازسازی و نوسازی که در خانه کشتی آغازشده به استان ها برسد واین شرایط را در آنجاهم شاهد باشیم.

قهرمان اسبق المپیک در آخر گفت: مسابقات المپیک نباید برای بیش از حد برای ملی پوشان بزرگ باشد و در صحبت هایی که با کشتی گیران داشتم هم بیان کردم مسابقات المپیک مثل مسابقات جهانی است که حریفان یک مقدار با انگیزه تر هستند به دلیل کسب افتخاری که دارد و جوایزی که در نظر می‌گیرند امیدوارم مسئولین کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش که تا کنون حمایت کردند و خداراشکر کم و کسر ندارند. باز هم از کشتی که ورزش اول ما از لحاظ مدال آوری است حمایت کنند چون بار سنگین ورزش در مسابقات المپیک همیشه نشان داده در تاریخ  بر دوش کشتی است.

 

گفتگو از : محدثه بخشی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز