خبرگزاری کار ایران

برگزاری مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی حوزه های تابعه مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۲۰۸

مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی حوزه های تابعه مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در مجموعه ورزشی شهید معتمدی برگزار گردید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد، دکتر صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سخنانی در این مراسم ضمن ابراز خدا قوت به ورزشکاران شرکت کننده در این مسابقات گفت: ورزش رابطه مستقیمی با بهره وری در سازمان ها دارد به این معنی که کارمندان ورزشکار جزء بهره ور ترین نیروها در سازمان ها هستند.

وی با تقدیر از تلاش های دکتر غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد به جهت برگزاری مطلوب مسابقات ورزشی حوزه های تابعه مرکز مقاومت بسیج وزارت متبوع عنوان کرد: انصافا حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد از فعال ترین حوزه های تابعه مرکز مقاومت بسیج وزارتخانه است و جا دارد از زحمات فرمانده و بسیجیان این حوزه تشکر کنیم.

صادقی فر با اشاره به موفقیت های ورزش کارگری ایران در مسابقات بین المللی گفت: این موفقیت ها بازتاب فراوانی در داخل و جهان داشته است.

پیش از سخنان صادقی فر، مهندس کی پور فرمانده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد گزارشی از روند برگزاری مسابقات ورزشی حوزه های تابعه مرکز مقاومت بسیج وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به میزبانی حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد ارائه داد.

وی گفت: 144 ورزشکار در سه رشته فوتسال، پرس سینه و پینگ پنگ  به رقابت پرداختند و انصافا مسابقات در هر سه رشته در سطح بالایی برگزار شد.

کی پور در بخش دیگری از سخنانش به فعالیت های گسترده حوزه مقاومت بسیج صندوق بازنشستگی فولاد در عرصه ورزش اشاره و تصریح کرد: این حوزه در سال 98 با حمایت مسئولان صندوق فولاد سالن ورزشی شهدای مدافع حرم را راه اندازی کرد و همچنین توانست مجوز رسمی را برای این مجموعه ورزشی  را اخذ نماید.

در پایان این مراسم، جوایز ورزشکاران و تیم های منتخب توسط دکتر صادقی فر معاون فرهنگی اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، دکتر غریوی فرمانده مرکز مقاومت بسیج وزارت متبوع، حیدری مدیرکل ورزش وزارت کار، مهندس کی پور فرمانده حوزه بسیج صندوق فولاد و همچنین چند تن از فرماندهان حوزه های بسیج وزات متبوع اهدا شد.

اسامی برندگان و تیم های برگزیده این مسابقات به شرح ذیل است:

رشته فوتسال:

مقام اول و برنده کاپ قهرمانی: تیم بانک رفاه

مقام دوم: تیم سازمان تامین اجتماعی

مقام سوم: تیم صندوق بازنشستگی کشوری

رشته پینگ پنگ: 

مقام اول: محمد بهدریان (سازمان فنی و حرفه ای)

مقام دوم: محسن توانا( سازمان بهزیستی)

مقام سوم: حمید اشتری( سازمان بهزیستی)

رشته پرس سینه:

دسته 75 کیلوگرم

مقام اول: مجید نقابی(صندوق بازنشستگی کشوری)

مقام دوم: حسین فرزین زند( بانک رفاه)

مقام سوم: مهرداد اسلامیان (صندوق بازنشستگی فولاد) 

دسته 85 کیلوگرم

مقام اول: حسن شبانی بزری( سازمان تامین اجتماعی)

مقام دوم: حسن فرزین زند( بانک رفاه)

مقام سوم: بابک جعفریان( صندوق بازنشستگی فولاد)

دسته 95 کیلوگرم

مقام اول: رضا شیخی( سازمان فنی و حرفه ای)

مقام دوم: وحید محسنی (صندوق بازنشستگی فولاد)

مقام سوم: خدایار رفیعی زاده( سازمان فنی و حرفه ای)

دسته 95+ کیلوگرم

مقام اول: احسان بحیرایی ( بانک رفاه)

مقام دوم: مجتبی خسروانی( بانک رفاه)

مقام سوم: منصور زالی (سازمان تامین اجتماعی) 

ضمنا کاپ اخلاق مسابقات نیز به تیم فوتسال سازمان بهزیستی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز