خبرگزاری کار ایران

برگزاری جلسه هماهنگی بیست‌وپنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور

صیامی: باشگاه‌ها سنگ بنا رشته های ورزشی هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۸۰۵۶

جلسه هماهنگی برگزاری بیست‌و پنجمین دوره رقابتهای دو و میدانی قهرمانی باشگاه های کشور ظهر امروز (سه شنبه) با حضور نمایندگان باشگاه های شرکت کننده در این مسابقات برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه که هاشم صیامی رییس فدراسیون، علی رضایی دبیرکل فدراسیون، حسین رحمتی عضو هیات رییسه فدراسیون،شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات،طاهر کاظمی مسئول روابط عمومی، پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان و نمایندگان باشگاه‌ها حضور داشتند؛ حاضرین در خصوص آئین نامه مسابقات قهرمانی باشگاههای کشور، تاریخ و محل برگزاری این رویداد، نحوه برگزاری و باید ها و نبایدهای رعایت قوانین مربوط به شیوع ویروس کرونا به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در جلسه امروز هاشم صیامی در خصوص حضور باشگاهها در جریان رقابتها گفت: باشگاهها سنگ بنا و پایه و اساس تمامی رشته های ورزشی هستند و بدون دست حمایت آنها پیشرفت در یک رشته برای ورزشکاران دشوار خواهد بود. قطعا در یک روند درست و اصولی، باید ورزشکاران زیر چتر حمایت باشگاههای کشور پرورش یافته و از باشگاه روانه تیم های ملی شوند. 

وی افزود: در راستای حمایت باشگاهها، سرمایه گذاری آنها در رده سنی جوانان نیز یکی از اتفاقات مطلوب است. باشگاهها می‌بایست در رده سنی جوانان سرمایه گذاری کنند تا ضمن ایجاد انگیزه درمیان جوانان، سهم چشم گیری در استعداد پروری و پشتوانه سازی داشته باشند. 

صیامی ادامه داد، فدراسیون تمام تلاش خود را خواهد کرد تا شرایط مطلوبی را برای حضور تیم‌های باشگاهی به منظور حمایت مادی و معنوی از ورزشکاران زحمتکش و پر افتخار دو و میدانی فراهم کند.

در ادامه شهرام شهبازی مسئول کمیته مسابقات، اظهار داشت: برای برقراری نظم در روند برگزاری مسابقات باید حتما قرارداد میان باشگاهها و ورزشکاران منعقد و یک نسخه از آن به فدراسیون دو و میدانی تسلیم شود. 

وی با تاکید بر اینکه انجام تست PCR الزامی است گفت: در هر مرحله از مسابقات و در هر دو رده سنی (بزرگسالان و جوانان)، بانوان و آقایان موظف هستند با در دست داشتن تست PCR برای رقابت حاضر شوند.

در ادامه این جلسه نمایندگان باشگاه‌های حاضر در بیست‌و پنجمین دوره رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی باشگاه‌های کشور به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود به منظور هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات در سال ۱۴۰۰پرداختند.

گفتنی است تاریخ و محل برگزاری مراحل مختلف رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های کشور مت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز