خبرگزاری کار ایران

صدور مجوز آغاز فعالیت‌های باشگاهی والیبال سالنی/ دستورالعمل تاسیس باشگاه‌های والیبال به استان‌ها ارسال شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۴۳۲۸

پس از صدور مجوز آغاز فعالیت‌های باشگاهی والیبال سالنی، دبیر کل فدراسیون والیبال از لازم الاجرا بودن دستورالعمل ضوابط فنی و تخصصی تاسیس باشگاه‌های ورزشی والیبال در استان‌ها خبر داد.

به گزارش ایلنا وبه نقل از فدراسیون والیبال، دکتر مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان طی نامه‌ای لیست رشته‌های ورزشی دارای مجوز فعالیت، پس از روند کاهشی ویروس کرونا را به روسای فدراسیون‌های ورزشی ابلاغ کرد.

در این نامه گروه‌بندی جدید مشاغل مرتبط با فعالیت‌های باشگاهی رشته‌های مختلف در راستای بازنگری طرح جامع هوشمند محدودیت‌ها، با موافقت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رئیس کمیته امنیتی اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ارائه و بر از سرگیری فعالیت باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی تاکید شده است.

طبق نامه ارسال شده، فدراسیون والیبال در فدراسیون‌های گروه دوم قرار گرفته و از این پس انجام تمامی فعالیت‌های این رشته ورزشی بلامانع است.

در همین راستا و با توجه به آغاز مجدد فعالیت‌های باشگاهی، دستورالعمل باشگاه‌های تخصصی والیبال، مصوب کمیسیون ماده 5 وزارت ورزش و جوانان به استان‌ها ارسال شده است.

سید میلاد تقوی دبیر کل فدراسیون والیبال در این باره گفت: دستورالعمل باشگاه‌های تخصصی والیبال جهت ساماندهی مراکز آموزش والیبال در سراسر کشور به استان‌ها ارسال شده است. بر این اساس استان‌ها در زمان تعیین شده موظف به اخذ مجوزهای لازم هستند. بدیهی است بعد از این زمان از ادامه فعالیت‌های باشگاه‌های غیرمجاز جلوگیری می شود.

دبیر کل فدراسیون والیبال با تاکید بر لزوم اجرایی شدن این دستورالعمل در اسرع وقت، ساماندهی مراکز آموزش والیبال را قدم محکمی برای تشکیل جامعه آماری دقیق برای والیبال کشور دانست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز