خبرگزاری کار ایران

ملی پوش شنای جانبازان و معلولین جوانان:

حضورم در تیم ملی انگیزه ای برای دوستانم شد / هدفم افتخار آفرینی برای کشورم در مسابقات جهانی است

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۳۸۹۱

ستوده گفت: موفقیت های شاهین ایزدیار در بازی های پاراآسیایی من را برای رسیدن به اهدافم مصمم تر کرد.

به گزارش ایلنا، عرشیا ستوده ملی پوش دوازده ساله‌ی تیم ملی شنای جوانان در گفتگو با فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بیان کرد: از کودکی در بین تمام رشته‌های ورزشی، به شنا علاقه زیادی داشتم و از سه سال پیش ورزش را به صورت جدی آغاز کردم.

زمانی که موفقیت‌های شاهین ایزدیار را در بازی های پاراآسیایی جاکارتا دیدم، برای حضور در این رشته و رسیدن به هدف هایم مصمم تر شدم و تلاش می کنم که در ورزش بتوانم در تمام رویدادهای جهانی برای کشورم مدال آوری کنم.

ستوده افزود: برای نخستین بار است که به اردوی تیم ملی دعوت شدم که از این نظر حس موفقیت می کنم و در طول اردو تلاشم کردم تا به بهترین شکل تمریناتم را زیر کادر فنی انجام دهم.

وی عنوان کرد: همکلاسی‌‌ها و دوستانم مرا به دلیل حضور در تیم ملی تشویق می کنند و این برای من بسیار ارزشمند است که توانستم انگیزه ای برای آنها باشم و این موفقیت به دلیل حمایت‌های خانواده ام رقم خورد چرا که باعث شد با تمرینات مداوم بتوانم به تیم ملی دعوت شوم.

ملی پوش تیم شنای جوانان در پایان گفت: معتقدم معلولیت محدودیت نیست و اگر آرزویی داشته باشیم می توانیم با تلاش به آن برسیم. از تمام افرادی که دارای معلولیت هستند می خواهم تا با ورود به دنیای ورزش موفقیت را تجربه کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز