خبرگزاری کار ایران

گفتگو با لژیونر جدید والیبال زنان؛

مهتاب رحمانی در بوآویشتای پرتغال | سلام به فصل جدید زندگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۷۹۹۰

ستاره کرمانشاهی تیم والیبال پیکان و تیم ملی به زودی به تیم بوآویشتای پرتغال خواهد پیوست.

به گزارش ایلنا و به نقل از آژانس ورزش زنان ایران؛ مهتاب رحمانی ستاره کرمانشاهی تیم والیبال پیکان و تیم ملی به زودی به تیم بوآویشتای پرتغال خواهد پیوست.

پس از این که خبر پیوستن نگین شیرتری به تیم آوش منتشر شد، اکنون مهتاب رحمانی نیز به بوآویشتا در سطح اول والیبال زنان پرتغال لینک شده است.

بازیکن فصل گذشته پیکان در گفتگو با آی دبلیو اسپورتس می‌گوید: برای لژیونر شدن از سال گذشته مصمم بودم اما شرایط پیشنهادات سال گذشته، چیزی نبود که به من کمک کند. با این حال امسال با مربی‌ام خانم میترا شعبانیان صحبت کردیم و تصمیم بر این شد که از طریق ارتباطات موجود، این موضوع پیگیری شود.

مهتاب رحمانی در بوآویشتای پرتغال | سلام به فصل جدید زندگی

در نهایت پیشنهاد تیم بوآویشتای پرتغال به دست من رسید و آن‌ها پس از دیدن فیلم بازی من، خواستار حضورم در پرتغال شدند و سایر مراحل توافق به سرعت طی شد.

رحمانی که در اردوی تیم ملی والیبال بانوان حضور دارد می‌گوید تمرکزش روی تیم ملی است: ” اواخر مرداد ماه باید به بوآویشتا ملحق شوم اما زمان نهایی حضورم در پرتغال بستگی به وضعیتم در تیم ملی دارد.”

دختر کرمانشاهی والیبال ایران ادامه می‌دهد: “اگر افتخار همراهی تیم ملی والیبال را در مسابقات قهرمانی آسیا داشته باشم با هماهنگی باشگاه و فدراسیون بعد از مسابقات آسیایی به پرتغال می‌روم در غیر این صورت طبق زمان بندی باشگاه، اواخر مرداد در کنار تیم خواهم بود.”

مهتاب رحمانی در بوآویشتای پرتغال | سلام به فصل جدید زندگی

والیبال زنان در پرتغال، یک رشته رو به پیشرفت است اما پشتیبانی باشگاه‌های بزرگ و متمول در این کشور، به کمک والیبال زنان آمده است.

رحمانی درباره تیم تازه‌اش عنوان می‌کند: ” بوآویشتا از قدیمی‌ترین باشگاه‌های پرتغال است که تیم فوتبالش هم یکی از تیم‌های اسم و رسم دار این کشور به حساب می‌آید. در والیبال زنان، بوآویشتا در سوپرلیگ حضور دارد و سال گذشته تیم نهم لیگ، شده است.”

مهتاب رحمانی می‌افزاید: “هدف باشگاه بوآویشتا کسب سهمیه مسابقات باشگاه‌های اروپاست و علت جذب بازیکنان خارجی هم تقویت تیم برای رسیدن به این هدف است.”

مهتاب رحمانی در بوآویشتای پرتغال | سلام به فصل جدید زندگی

به نظر می‌رسد یک زندگی تازه در جنوب غربی اروپا مهم‌ترین اتفاقی باشد که در زندگی ورزشی دختر پرتلاش کرمانشاهی رخ داده است.

او در این باره می‌گوید: این اتفاق برای من به منزله ورود به یک مرحله جدید از زندگی حرفه‌ای ام است. مرحله جدیدی که علاوه بر اینکه جذاب است، نیاز به تلاش خیلی بیشتری دارد و من را با چالش‌های جدیدی رو به رو خواهد کرد.

رحمانی با بیان این که در زندگی همیشه از چالش‌های تازه استقبال کرده اضافه می‌کند: اکنون هم، همین احساس را دارم. بی‌صبرانه منتظر این زندگی جدید هستم. می‌توانم بگویم این فصل از زندگی والیبالی من، فصل جدید زندگی من خواهد بود. برای این دوره جدید، انگیزه زیادی دارم و به شدت به آن امیدوارم.

لژیونر جدید والیبال زنان در پایان می‌گوید: “مسئولیت سنگینی خواهم داشت، به عنوان سفیری از والیبال ایران در این تیم حضور دارم و باید بهترین تلاش و ارائه از والیبال کشورم را داشته باشم.”

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز