خبرگزاری کار ایران

آغاز پنجمین روز مسابقات تور جهانی تنیس – شیراز

برتری علی یزدانی مقابل ملی پوش ترکیه

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۵۲

پنجمین روز رقابت های تور جهانی تنیس جوانان سطح ۴، با برتری نمایندگان کشورمان آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، پنجمین روز مسابقات تور جهانی زیر ۱۸ سال با حمایت تیپاکس در زمین های فیوچرز شیراز آغاز و تنیسورها برای رسیدن به راند دوم با هم روبرو شدند.

در نخستین دیدار این مرحله و در بخش پسران، علی یزدانی با نتیجه (۳-۶ و ۲-۶) از سد آحمت آباتای از ترکیه به برتری رسید، دمیتری دولژنگو از روسیه با نتیجه (۰-۶و ۱-۶) نماینده ترکیه را برد، آریو جوادی از ایران با نتیجه ( ۰-۶و ۰-۶) مغلوب باران سویلر از ترکیه شد و بیلیا بخت دوم بازی ها از رومانی با نتیجه ۲ بر یک دیگر نماینده ترکیه را برد.

به این ترتیب راند یک پنجمین روز بازی ها پایان یافت و سایر دیدارها در حال انجام می‌باشد. این مسابقات امروز با انجام ۳۲ مسابقه در بخش انفرادی و دو نفره در حال برگزاری است.

در جدول اصلی بازی‌ها و در بخش پسران‌، ۳۲ تنیسور از کشورهای ایران، ترکیه، آلمان، روسیه، دانمارک و رومانی و‌ در بخش دختران تنیسورهایی از کشورهای ایران، ترکیه و بلژیک‌ حضور دارند.

این مسابقات از ۲۵ اردیبهشت ماه به میزبانی مجموعه ورزشی فیوچرز شیراز آغاز و تا یکم خرداد ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز