خبرگزاری کار ایران

بازی‌های همبستگی‌کشورهای اسلامی(۳۹)؛

افسانه: داوران تبانی کردند / حجاب فقط بهانه بود!

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۲۷

تیمی که به فینال رسیده بود را راحت با بهانه حجاب و پوشش حذف کردند و تیمی قهرمان شد که با باخت بالا رفته بود. این اتفاق عجیبی بود که در این مسابقات به چشم خود دیدم.

عضو تیم ملی کاتای بانوان ایران تاکید کرد که مدال طلای کاتای تیمی حق ایران بود ولی از صدقه سری سرداور ایرانی این مدال را از چنگ آنها خارج کردند تا به نوعی مدال ها تقسیم شود.

به گزارش خبرنگار اعزامی ایلنا به اندونزی، مهسا افسانه که به شدت از حذف شدن تیم کاتای ایران ناراحت بود با اظهار کرد: قهرمان حق ما بود ولی این قهرمانی را از ما گرفتند و من در عمرم چنین اتفاقاتی را ندیده بودم. حق ما در این مسابقات خورده شد.

وی ادامه داد: ما تمام رقبای خود را بردیم و به راحتی راهی فینال شدیم ولی تیمی که به فینال رسیده بود را راحت با بهانه حجاب و پوشش حذف کردند و تیمی قهرمان شد که با باخت بالا رفته بود. این اتفاق عجیبی بود که در این مسابقات به چشم خود دیدم.

افسانه در ادامه با بیان اینکه اولین بار است می‌بینم تیمی که شایسته قهرمانی است بدون مدال به کشور باز می‌گردد، متذکر شد: این مدال را از صدقه سری یک سرداور ایرانی از دست دادیم. متاسفانه سرداور ایرانی قبل از مسابقه به ما نگفت که نوع پوشش‌ ما ایراد دارد یا اگر ایراد دارد چطور آن را برطرف کنیم. ۲ کاتا زدیم اما داوران ایرادی نگرفتند. نمی‌دانم چرا به ناگاه حجاب ما ایراد پیدا کرد.

این کاتاروی ملی پوش کشورمان همچنین با بیان اینکه در هیچ جای دنیا ندیده بودم با رای داوران نتیجه یک مسابقه را برگردانند، خاطرنشان کرد: متاسفانه در رقابت های همبستگی کشورهای اسلامی این اتفاق توسط یک سرداور ایرانی رقم خورد. نمی‌دانم چرا به ما در مورد مشکل پوشش تذکری نداد.

وی همچنین افزود: به نظرم می‌خواستند مدال را به کاتاروهای مصری بدهند و حجاب و پوشش ما را بهانه قرار دادند. فکر می کنم مدال‌ها را تقسیم کردند. ما نباید بازنده می‌شدیم. ما را شکست‌ دادند. این در حالی بود که مصری‌ها هیچ کاری نکردند و به راحتی فینالیست شدند.

افسانه با تاکید بر اینکه ما را به خاطر کوتاهی سرداور ایرانیبازنده کردند، خاطرنشان کرد: ما دیروز هم با همین لباس مسابقه دادیم ولی هیچ ایرادی از ما نگرفتند اما به یک باره ما ایراد پیدا کردیم. به نظرم این یک تبانی بود چراکه داوران می‌خواستند مدال را به مصر بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز