خبرگزاری کار ایران

رئیس فدراسیون تنیس روی میز:

دعوت عالمیان به جام جهانی افتخار دیگری برای ایران است

کد خبر : ۱۰۶۷۶۱

تمامی ورزشکاران برتر جهان در رقابت های جام جهانی حضور خواهند داشت که حضور نماینده ای از کشورمان در این مسابقات افتخار بزرگی برای تنیس روی میز کشورمان است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز در مورد دعوت از نوشاد عالمیان برای حضور در رقابت های جام جهانی گفت: برای اولین بار است که ورزشکاری از کشورمان در این رشته به مسابقات مهم جام جهانی دعوت می شود.

به گزارش ایلنا، محمد زارع پور ادامه داد: تمامی ورزشکاران برتر جهان در رقابت های جام جهانی حضور خواهند داشت که حضور نماینده ای از کشورمان در این مسابقات افتخار بزرگی برای تنیس روی میز کشورمان است، در ماه های اخیر رنکینگ نوشاد عالمیان بین ۴۰ تا ۵۰ جهان است.

وی در گفتگو با خبرنگار شبکه ایران در مورد برنامه های فدراسیون جهت حضور موفق عالمیان در رقایت های جهانی افزود: علیدخت برنامه های اش را داده است ولی این برنامه ها در کمیته فنی تصویب نشده است تا این که این برنامه های در نظر گرفته شده در جلسات آینده به یک جمع بندی مطلوب برسد و اجرا شود.

زارع پور در مورد وضعیت نوشاد عالمیان بیان داشت: وضعیت نوشاد عالمیان خوب است، امیدواریم تا با یک برنامه ریزی مطلوب اردوهای آماده سازی عالمیان برای حضور در جام جهانی برگزار شود و او عملکرد مثبتی در این رقابت ها داشته باشد. عالمیان پدیده است و دعوت از او برای حضور در جام جهانی افتخاری دیگر برای تنیس روی میز ایران است.

رئیس فدراسیون تنیس روی میز ادامه داد: علاوه بر دعوت از نوشاد عالمیان به مسابقات جام جهانی، سروش امینی نیا دیگر ورزشکار خوب مان هم با برگزاری بازی های خوب برای شرکت در مسابقاتی به هند اعزام خواهد شد.

وی گفت: ورزشکاران ما به دلیل منابع مالی محدود معمولا جهت هزینه کردن به فدراسیون متکی هستند بنابراین ماهی یک بار در مسابقات حضور می یابند و این حضور محدود در مسابقات بر روی رنکینگ ورزشکاران تاثیر منفی خواهد داشت.

زارع پور تصریح کرد: برای حضور در مسابقاتی که بر رنکینگ ورزشکار تاثیر خواهد داشت باید خود ورزشکار هزینه کند، هزینه اعزام ها سرسام آور شده است و اولویت اصلی ما جهت اعزام ورزشکاران مسابقات رسمی است.

وی در پایان بیان داشت: برای رسیدن به سکوهای جهانی باید هزینه کرد اما فدراسیون مشکلات مالی دارد و در این راه چندان نمی تواند به ورزشکار کمک کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز