خبرگزاری کار ایران

حاشیه ها آفتی برای ورزش ایران است؛

صالحی امیری: سرخابی ها ۱۰ روز برای ارائه راهکارهای خصوصی سازی فرصت دارند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۵۱

بی شک اگر به جای توجه به مسائل کلان مدیریتی، وقت یک مدیر صرف توجه به حاشیه ها شود، مدیریت به روزمره گی دچار خواهد شد که بطور طبیعی، این مسئله ما را از اهداف کلان ورزش باز می دارد.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان در دیدار با هیات مدیره باشگاه پرسپولیس با اشاره به راهکارهای موجود در جهت استقلال مالی این باشگاه، فعالیت فرهنگی و ورزشی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس را در جهت منافع ملی ورزش دانست.

به گزارش ایلنا، سید رضا صالحی امیری عصر امروز در دیدار با هیات مدیره باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس، ضمن تاکید بر جایگاه این باشگاه در ورزش و بویژه فوتبال ایران، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده که هر زمان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس حضوری قدرتمند در عرصه رقابت ها داشته اند، فوتبال ملی نیز توانسته از اثرات مثبت این حضور بهره لازم را داشته باشد.

وی افزود: فعالیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس، ورای رقابت های ورزشی، در زمینه مسائل فرهنگی نیز بسیار تاثیر گذار است و مسوولان دو باشگاه باید با توجه ویژه به مسائل اخلاقی و فرهنگی ورزش، زمینه هایی را بوجود آورند تا با حضور پر شور و گسترده جوانان در ورزشگاه ها، هیجانات آنها در محیط ورزش تخلیه شود.

صالحی در عین حال با اشاره به ۴ راهکار مورد توجه وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاه هایی چون استقلال و پرسپولیس گفت: تشکیل شرکت سهامی عام به گونه ای که ۵۱ درصد سهام از آن مردم و ۴۹ درصد به هواداران و بازیکنان و پیشکسوتان واگذار شود، اجاره باشگاه از سوی هیات مدیره و مدیر عامل، توافق با یکی از مجموعه های خصوصی و مالی نظیر بانک ها بعنوان سرمایه گذار باشگاه و واگذاری باشگاه به سرمایه گذاری خصوصی، ۴ راهکاری است که وزارت ورزش و جوانان در زمینه استقلال مالی باشگاه ها مورد توجه قرار دارد. در این رابطه نیز از شما اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس انتظار دارم که با بررسی این راهکارها، نقطه نظرات خود را جهت تصمیم گیری لازم، ظرف ۱۰ روز آینده با من در میان بگذارید.

سرپرست وزارت ورزش و جوانان، همچنین توجه به حاشیه ها را آفتی برای ورزش ایران خواند و خطاب به رویانیان مدیر عامل باشگاه، گفت: از شما انتظار دارم که به حواشی توجه نکنید و صرفا روی مسائل و امور باشگاه متمرکز شوید.

صالحی تصریح کرد: بی شک اگر به جای توجه به مسائل کلان مدیریتی، وقت یک مدیر صرف توجه به حاشیه ها شود، مدیریت به روزمره گی دچار خواهد شد که بطور طبیعی، این مسئله ما را از اهداف کلان ورزش باز می دارد.

این گزارش حاکی است، پیش از صحبت های سرپرست وزارت ورزش و جوانان، اکبری رییس هیات مدیره، رویانیان مدیر عامل و دیگر اعضای هیات مدیره، ضمن ارایه گزارشی از وضعیت باشگاه پرسپولیس، نقطه نظرات خویش را جهت خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس و زمینه های استقلال و خودکفایی مالی باشگاه در میان گذاشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز