خبرگزاری کار ایران

به صندلی تکیه نکن آقای مدیرکل؛

گل‌محمدی: نژادفلاح از اتاقش بیرونم کرد / مثل مدادرنگی لباس می‌پوشیم!

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۴۳۷

مشکل اصلی ما لباس و کفش و ساک ورزشی که کل تیم یک دست باشد و هزینه آن هم بیش از ۵ میلیون تومان نیست / نژادفلاح گفت از اتاق من برو بیرون.

مسابقات بوکس قهرمانی جوانان کشور از فردا در حالی به میزبانی ارومیه برگزار خواهد شد که بوکس تهران همچنان درگیر حواشی مختلف است.

عیسی گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: اداره کل ورزش و جوانان استان تهران باید لباس ورزشی را برای تیم‌هایی که به اسم تهران به مسابقات اعزام می‌شوند تهیه کند. به همین منظور هم تیم بوکس جوانان تهران و توابع برای حضور در مسابقات قهرمانی کشوری که در شهر ارومیه برگزار خواهد شد آماده شده که روز گذشته به دفتر نژادفلاح مدیرکل تربیت بدنی استان تهران رفتم و از وی در خواست لباس برای تیم کردم تا به صورت متحدالشکل در مسابقات حاضر شوند البته وی دستور داده بودند تیم‌های تهرانی حتما باید با لباس متحدالشکل در مسابقات حاضر شوند اما زمانی که من به دفتر وی رفتم گفتند همچین چیزی وجود ندارد و از اتاق من را بیرون کردند.

وی افزود: من تقریبا ۱۵ سال است تیم‌های مختلف را به مسابقات می‌برم و با مدال بر می‌گردم اما وی گفتند به ما مربوط نیست. اگر به وی مربوط نمی‌شود پس چرا پشت صندلی نشسته؟ مگر وی به هئیت بوکس استان تهران بودجه داده‌ که ما خود باید لباس تهیه کنیم. فدراسیون بوکس هم که خودش هزاران مشکل دارد و نمی‌تواند پولی بابت تهیه لباس به ما بدهد. تیمی هم که به مسابقات از یک استان اعزام می‌شود باید اداره ورزش و جوانان بودجه در اختیارش قرار بدهد.

سرمربی تیم بوکس جوانان استان تهران گفت: مشکل اصلی ما لباس و کفش و ساک ورزشی که کل تیم یک دست باشد و هزینه آن هم بیش از ۵ میلیون تومان نیست. البته هزینه رفت و آمد هم باید پرداخت شود که جمعا شاید تمام این هزینه‌ها ۱۰ میلیون تومان نباشد که ما فقط از آنها درخواست پول برای لباس متحد الشکل کرده‌ایم. مدیر کلی که نمی‌تواند این بودجه را تامین کند برای چه پشت میز نشسته؟ اگر ما به این مسابقات برویم مثل مدادرنگی لباس ۲۴ رنگی خواهیم داشت و هر کدام از ورزشکاران ما لباسی با یک رنگ مختلف بر تن خواهند داشت که این برای تهران به عنوان شهر پایتخت اصلا مناسب نیست.

وی در پایان گفت: برای رفتن هنوز تصمیم نگرفته‌ایم ولی با توجه به زحمت‌های فراوانی که بازیکنان کشیده‌اند باید به ارومیه برویم. تیم تهران و توابع همیشه جزو ۵ تیم اول مسابقات بوده و مدال‌هایی که بازیکنان در این مسابقات خواهند گرفت حتما افتخاری برای نژادفلاح هم خواهد بود. افتخاری که خود وی هیچ تلاشی برای آن نکرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز