خبرگزاری کار ایران

اشجاری: وقت کشی و فوتبال کثیف در فلسفه من نیست

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۷۹۹

سرمربی شهرداری آستاراگفت: اگر گلر من از عمد آن حرکت را کرده باشد مطمئن باشید جریمه خواهد شد. در فلسفه من فوتبال کثیف و نتیجه گیری به هر شکل قرار ندارد.

به گزارش ایلنا، شهرداری آستارا موفق شد اولین دیدار خود در لیگ آزادگان را با کسب امتیاز مقابل شاهین بوشهر خاتمه دهد. حسن اشجاری بعد از این دیدار درباره شرایط بازی گفت: هواداران شاهین و باشگاه شاهین این را یادشان باشد که من تا لحظه ای که در این فوتبال باشم، این میزبانی یادم نمی رود. نه به خاطر مساوی و نتیجه ای که کسب کردیم که من قبل از بازی هم گفتم، میزبانی شاهین اینقدر خوب بود که ما به عنوان شهرداری آستارا که اولین فصل حضورش در لیگ دسته اول شرکت می کند، این حرکت را در سرلوحه کارش قرار خواهد داد و این رفتار جوانمردانه به یادمان خواهد ماند.

وی ادامه داد: درباره بازی هم باید بگویم ما اولین فصلی است که به لیگ آزادگان آمدیم. اما درباره شاهین باید بگویم اگر این بازیکنانی که حریف در اختیار دارد، در فصل گذشته در ترکیب آنها بودند شاهین سقوط نمی کرد. شما به اسامی این بازیکنان دقت کنید. این تیم برای صعود بسته شده و مقابل ما با توجه به ناشناخته بودن امتیاز از دست دادند.

اشجاری درباره وقت کشی دروازه بان تیمش نیز گفت: اگر گلر من از عمد آن حرکت را کرده باشد مطمئن باشید جریمه خواهد شد. در فلسفه من فوتبال کثیف و نتیجه گیری به هر شکل قرار ندارد. من نمی گذارم کسی به داور هم بی احترامی کند. وقتی فوتبال به سمت حرفه ای می رود من باید به بازیکنانم یاد بدهم که به چه شیوه ای برخورد داشته باشد.

سرمربی شهرداری آستارا درباره روند تیمش در این بازی گفت: به دنبال تک امتیاز این بازی بودیم و از موقعیت ها استفاده کنیم. موقعیت هم داشتیم. با این حال باید اعتراف کنیم که هر دو تیم موقعیت صد درصدی نداشتند. ما خیلی دیر کارمان را استارت زدیم و ناهماهنگی در تیم ما وجود دارد. 

اشجاری درباره عملکرد داوری در این بازی گفت: من تحت هیچ شرایطی درباره داوری اعتراض نمی کنم. البته نگویید فردا اعتراض کرد و این ادعا را امروز داشتم. شاید در برخی صحنه ها اعتراض داشته باشیم. اما قطعا داور هم جایز الخطا است اما در این بازی داور در حد لیگ برتر مدیریت کرد و عملکرد خوبی از خود به جا گذاشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز