خبرگزاری کار ایران

سوال مهم طرفداران استقلال؛

فکری چند جلسه محروم می‌شود؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۳۸۳

هواداران استقلال پس از احضار محمود فکری به کمیته انضباطی در انتظار صدور رأی محرومیت او هستند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پایان دیدار تیم‌های فولاد خوزستان و استقلال تهران با اتفاق عجیبی رو به رو بود. محمود فکری که به عنوان یکی از مربیان اخلاق‌مدار فوتبال کشورمان شناخته می‌شود در ویدیویی که از او منتشر شد، پس از پایان بازی با فولاد الفاظ نامناسبی را خطاب به جواد نکونام و شاگردانش بکار می‌گیرد.

واکنش تند فکری پس از اولین شکستش به همراه استقلال در لیگ بیستم به سرعت در فضای مجازی بازتاب داشت و سپس مورد توجه باشگاه فولاد هم قرار گرفت تا مسئولان باشگاه به دنبال شکایت از این سرمربی باشند.

به غیر از باشگاه فولاد قابل توجه بود که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این قضیه ورود کند پس، روز گذشته طبق اعلامیه‌ای مشخص شد محمود فکری از این رو برای ارائه توضیحاتش باید به فدراسیون فوتبال مراجعه کند.

با توجه به الفاظ بکارگرفته شده توسط محمود فکری اکنون سوال طرفداران استقلال این است که این سرمربی چند جلسه از همراهی تیمش محروم خواهد بود؟ طبق آئین نامه کمیته انضباطی انتظار می‌‌رود فکری دست کم یک جلسه از همراهی استقلال منع می‌شود.

باتوجه به اینکه چنین اتفاقی پس از سوت پایان بازی رخ داده و همان لحظه به گوش داور و یا ناظر مسابقه نرسیده تا آن را در قالب گزارش خود ارائه کنند، بنابراین کمیته انضباطی طبق اظهارات مطرح شده تصمیم گیری خواهد کرد.

قابل توجه است که فکری ابتدا باید در جلسه کمیته انضباطی شرکت کند و سپس رای او صادر می‌شود. پیش بینی می‌شود این رای تا اواخر همین هفته یعنی پیش از دیدار مقابل ماشین سازی تبریز صادر شود که به نظر می‌رسد فکری حداقل این بازی خانگی را از دست بدهد.

استقلال با فکری در هفته اول مقابل مس رفسنجان به برتری رسیده بود و سپس مقابل فولاد شکست خورد؛ طرفداران این تیم انگیزه بسیاری برای کسب نتایج موفق در هفته‌های نخست و جمع آوری امتیازات داشتند که با محرومیت فکری این خواسته بسیار زیر نظر قرار می‌گیرد.

کمیته انضباطی با توجه به شدت و سابقه تخلفات انضباطی نسبت به خاطیان تصمیم گیری می‌کند و مسلم است که فکری دست کم یک بازی از همراهی تیمش محروم می‌شود اما مشخص نیست او با جریمه نقدی و محرومیت بیشتر هم مواجه می‌شود یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز