خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس- نفت؛ از جدال تماشایی برادران پیروانی تا تقابل با تیم متحول شده آبادان

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۱۰۳

در هفته دوم مسابقات لیگ برتر پرسپولیس به مصاف صنعت نفت آبادان خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، تیم فوتبال پرسپولیس امروز در هفته دوم لیگ برتر به مصاف نفت آبادان خواهد رفت.

۲ سرخپوش امیدوار به گلزنی دوباره

 

فصل گذشته و در دو دیدار رفت و برگشت پرسپولیس با نتیجه مشابه یک بر صفر با گل‌های محمدحسین کنعانی زادگان و احمد نوراللهی موفق شد تا تیم نفت آبادان را شکست دهد. این دو بازیکن در حال حاضر تنها نفراتی از اردوی پرسپولیس هستند که سابقه گلزنی مقابل تیم آبادانی را در کارنامه دارند. ضمن آنکه در بازی برگشت فصل گذشته دو تیم در شهر آبادان، یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخ‌ها بود، دراگان اسکوچیچ سرمربی فعلی تیم ملی هدایت طلایی پوشان را برعهده داشت و عیسی آل‌کثیر هم در تیم نفت توپ می‌زد.

آخرین وضعیت دو تیم؛

تیم میزبان یعنی پرسپولیس با پایان لیگ نوزدهم برای چهارمین بار متوالی جام قهرمانی را بالای سر برد. آنها در هفته نخست لیگ بیستم و در دیدار مقابل سایپا با وجود آنکه موقعیت‌های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کردند اما در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند. شاید یکی از عوامل مهم تساوی سرخ‌ها در کنار بدشانسی و کم دقتی در ضربات آخر، زمین ورزشگاه دستگری بود؛ تیم گل‌محمدی تیکی تاکا فوتبال بازی می‌کند و چمن مناسب روی بازی پرسپولیس تاثیرگذار است در حالی که کیفیت بسیار پایین زمین چمن دیدار با سایپا کاملا مشهود بود.

جدال جذاب برادران پیروانی

 

درحال حاضر افشین پیروانی، عهده دار مدیریت تیم پرسپولیس است و امیرحسین برادرش به عنوان مربی در تیم نفت کار می کند. تقابل دو برادر در دو تیم بدون شک بر جذابیت‌های دیدار پیش‌رو می‌افزاید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز