خبرگزاری کار ایران

معینی: مسیر تیم ملی جوانان امیدوارکننده و مثبت است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۹۱۶

پیشکسوت فوتبال گفت:روند تیم جوانان با کادر شایسته ای که انتخاب شده به خوبی طی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، فریدون معینی، پیشکسوت فوتبال درباره انتخاب سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: با توجه به فرصت باقیمانده تا زمان مسابقات، فدراسیون فوتبال اقدام به انتخاب کادر فنی جدید و مدیر فنی کرده است که انتخاب خوب و مناسبی بود. مهابادی سابقه زیادی در حرفه مربیگری دارد و سال‌هاست در لیگ های مختلف کار می‌کند. بازیکنان جوان در این لیگ حضور دارند و آشنایی بالای وی با بازیکنان می تواند در تیم ملی جوانان کمک زیادی کند‌.

وی ادامه داد: به هر شکل وی یکی از مربیانی بوده که در صحنه فوتبال ایران همیشه مشغول بوده و کار کرده و امیدواریم از مسئولیت تیم جوانان موفق بیرون بیاید. تیم ملی فوتبال جوانان باید در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد و کادر فنی به خوبی به این امر واقف بوده و باید برنامه ریزی دقیقی را در این زمینه داشته باشد.

معینی در خصوص انتخاب درخشان به عنوان مدیر فنی تیم ملی فوتبال جوانان گفت: درخشان با تجربه است و همه مراحل فوتبال را به خوبی طی کرده است. کادر تیم جوانان در شرایط تجربی خوبی است و می‌تواند در مسیر کلی پیشرفت جوانان تاثیر بسزایی به ویژه در هنگام مسابقات بگذارد.

وی در پایان گفت: تیم جوانان نیاز به آغاز فعالیت تا پیش از مسابقات داشت و با توجه به اینکه روند فعلی این تیم مثبت است معتقدم با انتخاب کادر شایسته ای که اکنون در کنار تیم است، شاهد شروع روند خوبی از این تیم تا زمان رقابتها خواهیم بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز