خبرگزاری کار ایران

استقلال در دقایق پایانی تمرکز نداشت

زندی: باید به تیم فولاد و جواد نکونام احترام گذاشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۷۳۵

بازیکن سابق استقلال در خصوص شکست آبی‌ها مقابل فولاد واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، فریدون زندی بازیکن سابق استقلال ابراز امیدواری می‌کند آبی پوشان بتوانند امسال نتایج قابل قبولی را کسب کنند و یکی از مدعیان قهرمانی باشند.

در خصوص شکست استقلال مقابل فولاد صحبت کنید؟

در نیمه اول استقلال بیشتر کار فیزیکی انجام داد و در نیمه دوم سرعت هم به کار اضافه شد. شاگردان فکری می‌توانستند برنده بازی باشند، به‌شرط اینکه نقاط مختلف زمین را پوشش می‌دادند . استقلال در 20 دقیقه پایانی تمرکز لازم را از دست داد.

تیم فولاد را چطور ارزیابی می کنید؟

استقلال برای استقلال ماندن باید زحمت بکشد، خیلی باید راه برود تا به نتیجه برسد. استقلال بعد از گل، فشاری نیاورد در عوض این تیم فولاد بود که به دنبال پیروزی بود . باید به تیم فولاد و جواد نکونام احترام گذاشت که تیم خوبی را روانه مسابقات کردند.

اکثر بازیکنان جدید استقلال در این بازی به میدان نرفتند؟

 به دلیل اتفاقاتی که رخ داد پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته بود و بازیکنان جدیدی که این تیم به خدمت گرفته‌است در دیدار نخست در فهرست هجده نفره جایی نداشتند اما در بازی دیشب شرایط فرق مر کرد و دست سرمربی روی نیمکت بازتر بود.

ماجرای دعوت نشدن وریا غفوری به تیم ملی هم حواشی زیادی داشت؟

اینکه چرا وریا غفوری به تیم ملی دعوت نمی‌شود بزرگ‌ترین و مهم‌ترین پرسشی است که مربیان تیم ملی باید به آن پاسخ دهند. نه تنها استقلالی‌ها بلکه تمام پرسپولیسی‌ها نیز معتقد هستند وریا غفوری بهترین و کامل‌ترین دفاع راست فوتبال ایران است و باید در تیم ملی باشد. او در دفاع عالی است، به خوبی نفوذ می‌کند و توپ‌های خطرناکی را روی دروازه حریفان ارسال می‌کند دیدید که در بازی دیشب هم گلزنی کرد.

استقلال امسال می تواند مدعی قهرمانی باشد؟

امیدوارم این اتفاق بیفتد و استقلال بعد از سالها قهرمانی را کسب کند. استقلال با این کادرفنی و بازیکنان می تواند به این مهم دست پیدا کند

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز