خبرگزاری کار ایران

مهدی هاشمی نسب: زاهدی فر ستاره بازی ما با استقلال بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۶۳۴

مربی فولاد در خصوص بازی این تیم با استقلال توضیح داد.

به گزارش ایلنا، مهدی هاشمی نسب، مربی تیم فولاد خوزستان که به جای جواد نکونام در نشست خبری پایان بازی با استقلال حاضر شد، درباره پیروزی تیمش گفت:‌ قبل از هر چیز باید از بازیکنان خوبمان تشکر کنم که مردانه جنگیدند و می دانستند از بازی چه می خواهیم. یک تبریک جانانه به آن ها می گویم. از دقیقه یک کنترل بازی را در دست داشتیم. خوشحال بودیم که با تیم پرمهره استقلال که هواداران پرشوری دارد، بازی می کنیم. همه دیدند که در طول 90 دقیقه کنترل بازی در اختیار ما بود.

وی افزود: روی یک صحنه اشتباه کردیم و گل خوردیم. راجع به بحث داوری من صحبتی نمی‌کنم چون در کنفرانس قبل از بازی هم گفتم که وظیفه ما نیست که درباره داوری صحبت کنیم. بعد از گل خوردن که عقب افتادیم، خیلی بهتر از قبل بازی کردیم و توانستیم فشار را زیاد کنیم. خدا را شکر گل مساوی را زدیم. بعد از زدن گل مساوی، فکر می کنم استقلال تغییر سیستم داد و با 5 مدافع برای حفظ نتیجه بازی می کرد، اما فشار را دوچندان کردیم و توانستیم گل دوم را هم بزنیم.

مربی تیم فولاد خوزستان عنوان کرد: چه موقعی که گل خوردیم، چه زمانی که مساوی و چه زمانی که جلو افتادیم، کل بازی در تمام دقایق دست ما بود. استقلال تیم بزرگی است و مدعی اول قهرمانی است. می دانستیم بازی سختی داریم، اما آن چیزی که در ذهن ما بود، از آب در نیامد چون بازیکنانمان جانانه جنگیدند. به مردم خوزستان این برد را تبریک می‌گویم. امیدوارم بتوانیم همین روند را ادامه دهیم.

هاشمی‌نسب در خصوص صحنه پنالتی استقلال گفت: همانطور که گفتم وظیفه ما نیست درباره داوری حرف بزنیم. قبل از بازی گفتم امیدوارم آقای زاهدی‌فر ستاره زمین باشد و واقعا او هم فراتر از ستاره بود. قبل از بازی فشار زیادی روی او آورده بودند، اما او خیلی خوب قضاوت کرد. به این داور تبریک و خسته نباشید می گویم.

وی درباره غیبت سینا مریدی افزود: سینا در لیست ما هست، اما به آمادگی مطلوب نرسیده که در 18 نفر اصلی باشد. این را هم بگویم که امروز 7 نفر از بازیکنان اصلی خود را نداشتیم. 4 مصدوم و 3 بازیکن کرونایی داشتیم. اگر این بازیکنان برگردند، قطعا شرایط بهتری خواهیم داشت.

مربی فولاد خوزستان در پایان گفت: تمام سعی و تلاش خودرا می کنیم که از این بهتر باشیم. آسیا جایی نیست که بخواهیم اشتباه داشته باشیم. آنجا دیگر نماینده 80 میلیون ایرانی هستیم و باید تمرکزمان را بیشتر کنیم تا به اهدافمان برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز