خبرگزاری کار ایران

فاضلی: اتفاق ورزشگاه وطنی در همه جای ایران رخ می‌دهد/ هنوز تجربه کافی برای پرداختن به حواشی را ندارم

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۹۵

سرمربی نساجی اعتراض تراکتوری‌ها به جو بازی روز گذشته را بی‌مورد می‌داند.

به گزارش ایلنا، وحید فاضلی، سرمربی تیم نساجی پس از بازی دوستان امروز مقابل ویستا توربین در جمع خبرنگاران در مورد بازی با تراکتور اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و توانستیم نمایش خوبی در این دیدار داشته باشیم. در مورد صحنه منجر به گل تراکتور هم نمی‌دانم چه بگویم، به هرحال همه می‌گویند گل در موقعیت آفساید به ثمر رسید. من بازهم تشکر می‌کنم از تیم داوری و امیدوارم از این به بعد از اشتباهات کمتر آسیب ببینیم. اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است ولی امیدوارم آسیب ما از این موضوع به حداقل برسد.

وی در مورد تعطیلی دوباره مسابقات که به خاطر کرونا احتمالش وجود دارد گفت: من صد در صد با این موضوع مخالف هستم. لیگ قبلی برای ما فرسایشی و طولانی شد و اثرش را روی شرایط این فصل و بدن بازیکنان گذاشته و اگر دوباره بخواهیم درگیر چنین شرایطی شویم اوضاع از این هم بدترخواهد شد.

سرمربی نساجی در مورد اینکه بعد از جدایی فکری و بازیکنان شرایط نگران کننده‌ای برای نساجی ایجاد شده بود ولی حالا عملکرد خوبی داشتند هم توضیح داد: من زیاد مصاحبه نداشتم ولی در تمام آنها یک جمله را گفتم و آن این بود که سعی داریم تردید هوادارانمان را تبدیل به باور کنیم و این برای ما یک هدف است که به دنبال تحقق آن هستیم.

فاضلی در مورد هدف گذاری تیمش در این فصل هم اظهار داشت: من هیچ قولی بابت چیزی به کسی ندادم و ما قدم به قدم جلو می‌رویم و هر هفته فقط به فکر بازی بعد هستیم و هنوز برای این موارد زود است.

وی در مورد اینکه قیمت بازیکن نشان دهنده کیفیتش محسوب می‌شود یا نه، گفت: به عقیده من اینطور نیست و کیفیت یک بازیکن را قیمتش تعیین نمی‌کند ولی این مشروط بر این است که مربیان بازیکنان با بشناسند و با علم و آگاهی برای جذب نفرات اقدام کنند. یک حرف هم همیشه به بازیکنانم می‌زنم و می‌گویم سعی کنید کاری کنید که نیروی انسانی پول را شکست دهد و هدف امسال ما این است.

فاضلی در پایان در مورد اعتراض منصوریان نسبت به حضور چند نفر روی سکوهای ورزشگاه وطنی و الفاظی که به کار می‌بردند هم گفت: من تمرکزم روی بازی است و چیزی نشنیدم. من تجربه کافی ندارم که بخواهم هم به مسائل فنی بپردازم و هم حواسم به حواشی باشد و واقعاً چیزی نشنیدم ولی اتفاق خاصی هم نبوده و ما در ورزشگاه‌های دیگر از جمله بازی با تراکتور در تبریز در فصل گذشته هم شاهد حضور چند نفر در ورزشگاه بودیم و چیز جدید و عجیبی نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز