خبرگزاری کار ایران

توصیه جالب فرشاد پیوس به آل کثیر؛ تنیس بازی کن و روانشناس بگیر!

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۷۹

پیشکسوت پرسپولیس توصیه های جالبی برای مهاجم محروم این تیم دارد.

به گزارش ایلنا، فرشاد پیوس پس از دیدار تدارکاتی ویستا توربین مقابل نساجی در جمع خبرنگاران در خصوص وضعیت پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس شرایط خوبی دارد و رسیدنش به فینال رقابت‌های آسیایی روی روحیه این تیم تاثیر مثبت زیادی گذاشته. بچه ها در چنین تورنمنت سنگینی واقعا سختکوش ظاهر شدند و خوب کار کردند و نتیجه مورد نظر را گرفتند و با استراحت کوتاهی که داشتند دوباره برای لیگ آماده شدند. نبود بازیکنانی مثل آل کثیر در خط حمله کار را برای این تیم سخت کرد ولی حس می‌کنم به مرور زمان وضعیت پرسپولیس بهتر خواهد شد و شرایط بدنی تغییر می‌کند و افت بدنی در حال حاضر طبیعی است. امیدوارم در بازی این هفته مقابل صنعت نفت عملکرد بهتری نسبت به بازی با سایپا داشته باشند. مشخص شدن مدیرعامل باشگاه هم فاکتور مهمی بود. اگر دغدغه فکری بازیکنان برطرف شود پرسپولیس می‌تواند پنجمین قهرمانی خودش را جشن بگیرد.

وی افزود: تیم‌هایی مثل پرسپولیس و استقلال که دولتی هستند نیاز به رسیدگی دارند. در کل پرسپولیس ۷ بازیکن خیلی خوب جذب کرده و نقاط ضعفش را پوشش داد و افت محسوس تیم در این شرایط هم همانطور که گفتم طبیعی است و امیدوارم از این بازی اوضاع بهتر شود.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد محرومیت آل کثیر هم گفت: دلیل این مشکلات نداشتن کرسی در AFC و فیفا است. زمان بازی خودم هم یادم است که برای کاری که نکردم محروم شدم و به من گفتند به بازیکن حریف لگد زدی ولی چنین کاری نکرده بودم و فیلم بازی را بردیم نشان دادیم ولی افاقه نکرد و من و کرمانی مقدم و مجتبی محرمی محروم شدیم و می‌خواستند کاری کنند سال بعد در آسیا نباشیم. الان هم همینطور است و آل کثیر کاری نکرده بود بخواهد محروم شود و می‌خواهند پرسپولیس را تضعیف کنند.

پیوس در مورد اینکه با توجه به تجربه محرومیتش چه توصیه ای برای آل کثیر دارد گفت: من خودم در آن موقع که از فوتبال دور بودم خودم را با تنیس و ورزش‌های هوازی و شنا و... سرگرم می‌کردم و با یک روانشناس در ارتباط بودم و آل کثیر هم بهتر است با یک روانشناس در تماس باشد تا از لحاظ روحی - روانی آسیب نبیند. این کار خیلی برای او مهم است و مطمئنم آل کثیر با قدرت برمی‌گردد و مهره مهمی برای پرسپولیس خواهد بود.

پیوس ادامه داد: اوایل محرومیتم خیلی ناراحت بودم و مرتب مصاحبه می‌کردم چون حقم را خورده بودند و در بهترین دوران فوتبالم محروم شده بودم. من به ندرت در فوتبال اخطار گرفتم و اولین بار بود که اخراج می‌شدم. بازهم می‌گویم به کمک مشاور و دوستان و خانواده می‌تواند خودش را سرپا نگه دارد و با قدرت برگردد.

پیوس در مورد ‌وضعیت خط حمله حال حاضر پرسپولیس گفت: انتقاد نسبت به مهاجمان پرسپولیس زیاد است ولی هنوز برای قضاوت زود است. عبدی و رمضانی مهاجمان خوبی هستند و هر دو می‌توانند به تیم کمک کنند. باید اجازه دهیم کمی بگذرد تا در مورد عملکرد بازیکنان بشود قضاوت کرد. در فوتبال گلزنی فقط وظیفه مهاجم نیست و دفاع و هافبک باید کمک کنند.  اگر کار گروهی و تیمی وجود داشته باشد فرقی ندارد سید جلال گل بزند یا کمال یا رمضانی. سه امتیاز بازی مهم تر از بقیه است.

وی در مورد بازی با نساجی و تقابل خودش با حسن زاده به یاد دوران بازی شان در استقلال و پرسپولیس گفت: بله او را بعد از مدت‌ها دیدم و چند وقتی همدیگر را ندیده بودیم و خیلی خوشحال شدم از این بابت. او بازیکن خوبی است و خیلی سختکوش و خوب بود و مارا اذیت می‌کرد. رضا حسن زاده مربی خوبی است و می‌تواند آینده خوبی داشته باشد و امیدوارم نساجی هم موفق باشد.

پیوس در مورد عملکرد تیمش هم توضیح داد: من فکر می‌کنم تیمی که برای صعود بسته شده است فرقی بین نیمکت و نفرات اصلی‌اش نباید باشد و من تاکید داشتم روی داشتن یک نیمکت قوی و فکر می‌کنم شرایط خوبی هم داریم و وقتی از دوران بدنسازی خارج شویم بهتر هم خواهیم شد. خوب بودیم ولی نقاط ضعفی داشتیم و باید فیلم بازی را ببینم و آن را آنالیز کنیم. ما کاری نکردیم و با بردن نساجی نباید مغرور شویم. جا دارد از مدیریت باشگاه هم بابت حمایتشان تشکر کنم و من و بازیکنان با تمام وجود برای صعود به لیگ یک تلاش می‌کنیم.

وی در مورد وضعیت وحید امیری و تشابه شادی گلش با دوران بازی خود او گفت: وحید بازیکن خوب و توانمندی است و مهاجم خوبی است و از لحاظ نبرد نفر به نفر و شوت و جایگیری و چند پسته بودن قابلیت های زیادی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز