خبرگزاری کار ایران

پیروانی: بازیکنان جوان ذات فوتبال آبادان را نشان دادند / پرسپولیس قطعا روز سختی خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۵۴۲

سرمربی تیم صنعت نفت آبادان ابراز امیدواری کرد بازیکنان این تیم مقابل پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته باشند.

به گزارش ایلنا، امیرحسین پیروانی در نشست خبری پیش از بازی با پرسولیس اظهار داشت: هفته دوم لیگ در حال برگزاری است و باوجود گذشت حدود 11 بازی از مسابقات هنوز وزن جدول و عیار تیم ها مشخص نیست. در هفته های آینده شرایط تاکتیکی تیم ها مشخص می شود. بازی اول خود را پشت سر گذاشتیم اما در یکی دو ساعت مانده به این دیدار پنجره نقل و انتقالاتی مان بسته بود. متاسفانه این پنجره هم باز نشد و از نفراتی اسفاده کردیم که خیلی خوب دیدار مقابل پیکان را مدیریت کردند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: باید از مدیریت پالایشگاه و مدیران باشگاه صنعت نفت تشکر ویژه‌ای داشته باشم که شرایط باز شدن پنجره نقل و انتقالاتی تیم را فراهم کردند. همچنین از نفرات باتجربه تیم که ضمن فراهم کردن شرایط مدیریتی برای بازیکنان جوان، انرژی خوبی هم به کادر فنی تیم انتقال دادند تشکر کنم. مشخص شد مجموعه خیلی خوبی هستیم که توانستیم 3 امتیاز شیرین را در دیدار مقابل پیکان کسب کنیم. جالب اینجاست که بازیکنان جوانی که در دیدار با پیکان تاثیرگذار بودند، به عنوان پاداش امروز همراه تیم به تهران می‌آیند و برای اولین بار مجموعه ورزشی آزادی را می‌بینند و این مشخص می‌کند که کار ما در بازی اول چقدر مهم بوده که از این نفرات جوان استفاده کردیم. 

او خاطرنشان کرد: از اول هم قرار کادر فنی صنعت نفت این بود که در کنار تیم اصلی از تیم دوم هم استفاده کند، اما نمی‌دانستیم قرار است به این زودی از نفرات این تیم بهره ببریم. فکر می‌کردیم اعضای تیم دوم صنعت نفت از نیم فصل دوم در جریان بازی‌ها قرار می‌گیرند اما خیلی خوشحال هستیم از همان دیدار اول ثابت کردند انتخاب‌های ما درست و صحیح بوده و وضعیت خیلی خوبی مقابل پیکان داشتند، قطعا در آینده هم حرف‌های زیادی برای فوتبال آبادان خواهند داشت.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان درباره بالا رفتن انتظارها از تیم صنعت نفت با توجه به برد هفته اول این تیم توضیح داد: نسبت به سال گذشته 13-12 بازیکن صنعت نفت را از دست داده‌ایم و با توجه به اینکه کارمان را دیرتر شروع کردیم، نیاز به زمان بیشتری هم داریم تا درک متقابل به دست آوریم. باید بازیکنان با تفکرات کادر فنی هم آشناتر شوند و ما هم باید برای آشنایی با توانایی بازیکنان زمان داشته باشیم. نفرات جوان خوبی را جذب کردیم و آنها در دیدار با پیکان ذات فوتبال آبادان را نشان دادند. مشخص شد نفراتی که دست پرورده آکادمی صنعت نفت و از فوتبال خوزستان بودند استفاده کردیم، باید از مربیان بومی که در این سال‌ها برای معرفی این بازیکنان جوان تلاش کردند تشکر کنیم. خوشبختانه مقابل پرسپولیس هم با تمام نفراتمان در زمین حاضر می‌شویم و این قول را می‌دهم بچه‌های ما با تمام وجود تلاش خواهند کرد. مطمئن باشید فردا برای هر دو تیم به ویژه برای پرسپولیس روز سختی خواهد بود.

او ادامه داد: برای دیدار با پرسپولیس آمادگی ذهنی کامل داریم و امیدوارم شرایط به سمتی برود تا بازیکنان ما کیفیتی که در تمرین نشان می‌دهند در دیدار با پرسپولیس هم نشان بدهند. این تیم جزو معدود تیم هایی بود که در لیگ قهرمانان آسیا، کادر فنی‌اش را تغییر نداد. گل محمدی و همکارانش هم بازیکنانی را برای حضور در پرسپولیس انتخاب  کردند که سال‌های قبل با آنها کار کردند. این نفرات در ذوب آهن و پدیده با هم کار کردند و از این نفرات شناخت نسبی وجود داشت. نفرات جذب شده را طبق نیاز خود جذب کردند، و خلا  پرسپولیس با حضور نفرات جدید پر شد. نشانه این موضوع هم نتایجی بود که در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا کسب شد، جدایی نفرات قبلی و حضور بازیکنان جدید تاثیری روی روند پرسپولیس نداشت و این تیم همچنان روند خوب 4-3 سال اخیر خود را حفظ می‌کند.

وی در باره این که آیا کادر فنی صنعت نفت انتظار دارد نفراتی مثل طالب ریکانی به تیم ملی دعوت شوند، توضیح داد: ماه‌های اولی است که افتخار همکاری با صنعت نفت را دارم. نقشی که ریکانی در تیم ما دارد فراتر از یک بازیکن است. وی ارتباط خیلی خوبی بین بازیکنان و کادر فنی برقرار می‌کند و مانند یک مدیر در زمین حضور دارد که در باره تمام مسائل احساس مسئولیت می‌کند. طالب برای ما یک کاپیتان تمام عیار است و باید از وی از طرف کادر فنی  باشگاه تشکر ویژه‌ای داشته باشم. ریکانی در بازی اول بازی با پیکان نقش پررنگی داشت. با توجه به اینکه تیم ملی ما هم نفرات چپ پا و تکنیکی کم دارد، حضور نفراتی مثل ریکانی در تیم ملی به این تیم کمک می‌کند. امیدوارم اسکوچیچ و دستیارانش به طالب نگاه ویژه‌تری داشته باشند. زیرا وی سال گذشته هم شرایط خیلی خوبی داشت و امسال هم در بازی با پیکانی از لحاظ رهبری تیمی و فنی شرایط خیلی خوبی دارد. وی در بازی قبلی ما خیلی راحت پذیرفت بازیکنان آکادمی صنعت نفت را مدیریت کند و ضمن روحیه خوبی که به نفرات جوان تیم داد، به ما هم انرژی خوبی داد که کاپیتان مقتدری در زمین حضور دارد.

پیروانی اضافه کرد: ریکانی نشان داد می‌تواند به تیم ملی کمک کند، زیرا نکات مدنظر ما را به خوبی به بازیکنان جوان انتقال داد، امیدوارم به روند رو به رشد خود ادامه دهد، و امیدوارم کادر فنی  جدید تیم ملی که برای آنها آرزوی موفقیت هم دارم نگاه ویژه‌تری به این بازیکن داشته باشد. 

وی در باره این که شنیده می‌شود باشگاه پیکان مذاکراتی را با محمد طیبی انجام داده، عنوان کرد: پنجره نقل و انتقالاتی ما تا آخرین ساعات نقل و انتقالات بسته بود، شاید این حرف من غیرمنطقی باشد اما باید به بازیکنان حق داد که فکر قرارداد بستن باشند. اگر اقدامی هم صورت گرفته به دلیل خوب بودن بازیکنان ما است. تیم خوب پیکان هم پس از باخت به صنعت نفت احساس کرد باید یک مدافع میانی جذب کند و با توجه به اینکه احتمال داشت تیم ما نتواند از نفرات جدید خود استفاده  کند نه تنها با طیبی بلکه تماس‌هایی با سایر نفرات هم انجام گرفت. اما بازیکنان ما با جوانمردی و با تعصب در تیم ماندند.

مربی تیم فوتبال صنعت نفت عنوان کرد: آنها طبق جلسه‌ای که با کادر فنی صنعت نفت داشتند به ما گفتند در تیم می‌مانیم و امیدواریم پنجره نقل و انتقالاتی صنعت نفت باز شود، اگر هم چنین اتفاقی رخ ندهد 6 ماه در تیم تمرین می‌کنیم. این موضوع برای ما خیلی لذت بخش است و نشان می‌دهد همکاری، همیاری و حس بازیکنان برای ما خیلی تاثیر گذار است. در نهایت امیدوارم برای کل دنیا یک اتفاق خوبی بیفتد و بیماری منحوس کرونا از بین برود تا بتوانیم از هواداران پرشوری که نباید گفت یار دوازدهم، بلکه اولین یار ما هستند در ورزشگاه استفاده کنیم. امیدوارم تمام بازی‌ها با حضور هواداران برگزار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز