خبرگزاری کار ایران

کار کردن با محرم نویدکیا لذت بخش است

مهدیزاده: ترافیک خط دفاع سپاهان را به نفع خودم و تیم می‌دانم/ بحث در مورد آفساید بودن گل ما بی فایده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۴۲۸

مدافع سپاهان در مورد برتری تیمش مقابل آلومینیوم و شرایط بازی صحبت کرد.

محمدرضا مهدیزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل آلومینیوم اراک اظهار داشت: ما از ابتدا می‌دانستیم یک بازی سخت مقابل آلومینیوم داریم. آنها یک تیم تازه به لیگ برتر صعود کرده و تا حدی ناشناس بودند و سرمربی و بازیکنان خوبی داشتند و به خوبی می‌دانستیم برای کسب حداقل امتیاز مقابل ما قرار می‌گیرند و از طرفی ما با توجه به شکست هفته اول محکوم به برتری و کسب هر سه امتیاز این مسابقه بودیم و خدا را شکر که به خواسته مان رسیدیم.

وی در مورد تغییرات زیاد ترکیب اصلی سپاهان نسبت به بازی قبل گفت: این موضوع بسته به نظر سرمربی تیم و تاکتیک‌های خاص هر بازی است که در اثر شرایط هر بازی در نظر گرفته می‌شوند و مشخص می‌شود که تیم با چه ترکیبی وارد زمین شود. خوشبختانه تیم ما در هر پست ۲-۳ بازیکن خیلی خوب دارد و این دست سرمربی را برای چینش ترکیب مورد نظرش باز می‌گذارد و برای همین بازی قبل یک ترکیب وارد زمین شد و این بازی یک ترکیب متفاوت و ممکن است در هفته‌های بعد هم چنین اتفاقی بیافتد و یک امر طبیعی است. 

مدافع سپاهان در مورد حضور خودش در ترکیب اصلی و عملکرد قابل قبولش هم گفت: خدا را شکر امروز در ترکیب قرار داشتم و بعد از مدتی برای سپاهان به میدان رفتم. من فصل گذشته قبل از آخرین بازی و دو روز بعد از بازی با شهر خودرو در اصفهان در تمرینات از ناحیه دوقلوی پایم آسیب دیدگی شدیدی داشتم که متاسفانه دو سه ماهی من را درگیر کرد و مشغول مداوا بودم و در لیگ قهرمانان آسیا هم نتوانستم بازی کنم ولی خب امروز بعد از چند ماه اولین بازی رسمی من برای سپاهان بود و خدارا شکر می‌کنم که عملکردم خوب بود و همیشه تلاش می‌کنم برای تیم مثمر ثمر باشم. 

مهدیزاده در مورد همکاری با محرم نویدکیا هم گفت: محرم نویدکیا یک چهره شناخته شده در فوتبال ایران محسوب می‌شود و همه او را به وفاداری به سپاهان می‌شناسند که جام‌های زیادی با این تیم آورده و اسطوره سپاهان است که همه در اصفهان او را دوست دارند. کار کردن با مربیان جوان مثل آقای نویدکیا که اولین فصل سرمربیگری‌اش است خیلی لذت بخش است و همه دوست داریم کمک کنیم اولین تجربه سرمربیگری ایشان با نتایج خوبی همراه باشد. همه ما او را دوست داریم و کمک می‌کنیم که تیم نتیجه بگیرد و سپاهان موفق باشد. 

وی در مورد ثبت اولین کلین شیت فصل سپاهان در این بازی و کمک خط دفاع به دروازه‌بان برای ثبت آن توضیح داد: این اتفاق خوبی است و نه تنها گلر و خط دفاع بلکه همه تیم در آن تاثیرگذار هستند و نقش دارند و همه تیم در دفاع و حمله به هم کمک می‌کنیم و گل نخوردن و گل زدن هدفی است که کل تیم آن را دنبال می‌کند و فقط مختص بازیکنان یک پست نیست. من خودم به شخصه  همیشه برای پیام آرزوی کلین شیت می‌کنم و قبل بازی برایش ابراز امیدواری می‌کنم و امیدوارم این کلین شیت ها تداوم داشته باشد. 

مدافع سپاهان در مورد ترافیک تیم در پست خودش و حضور همزمان ۴ دفاع میانی در تیم توضیح داد: همانطور که گفتم سپاهان در هر پست  چند بازیکن خوب دارد و در پست دفاع میانی هم ۴ بازیکن مدعی حضور در ترکیب اصلی هستیم که این باعث می‌شود برای ترکیب اصلی بیشتر بجنگیم و رقابت کنیم که هم برای تیم خیلی خوب است و هم برای خود ما که مجبوریم همیشه در بهترین و آماده‌ترین حالت ممکن باشیم و در سایر پست‌ها هم همینطور است. 

مهدیزاده در مورد گل سپاهان به آلومینیوم و اعتراض تیم حریف که عقیده داشت آفساید است هم گفت: من در زمین که در جایی نبودم که بتوانم تشخیص دهم آفساید است یا نه ولی بعداً که فیلم گل را دیدم از یک زاویه یکجور به نظر می‌رسید و از زاویه دیگر جور دیگر و اگر آفساید هم بوده باشد خیلی میلیمتری است. به هر حال بازی تمام شده و ما سه امتیاز آن را گرفتیم و دیگر بحث در این خصوص دلیلی ندارد و باید به فکر بازی بعدی باشیم.

مدافع سپاهان در پایان گفت: در آخر لازم می‌دانم از هوادارانمان تشکر کنم که موقع بازی برای ما سنگ تمام گذاشتند و از دم هتل تا ورزشگاه ما را همراهی کردند و تشویق کردند و با روحیه خوب به زمین رفتیم و خدا را هم شاکرم که توانستیم با برد جواب محبت‌هایشان را بدهیم و امیدوارم این بردها تداوم داشته باشد و در این شرایط سخت مردم را شاد کنیم و جواب محبت هواداران را بدهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز