خبرگزاری کار ایران

بیژن: داور صدرنشینی را از ما گرفت/ گل تراکتور آفساید بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۶۱

مدافع نساجی مازندران گفت: من نزدیک صحنه بودم و آقای دژآگه در آفساید قرار داشت. ما به کمک داور اعتراض کردیم اما گفتند درست است.

به گزارش ایلنا، در حالی که نساجی به مصاف تراکتور رفته بود در خانه با این تیم به تساوی رسید.

مجتبی بیژن درباره دیدار با تراکتور و تساوی مقابل شاگردان منصوریان گفت: خدا را شکر بازی جذابی بود و هر کس که دید، لذت برد. ما الان چهار امتیازی نشدیم بلکه بازی را یک - هیچ بردیم! تیم دوست داشتنی تراکتور را بردیم اما به تیم داوری باختیم و یک یک شدیم. پنالتی ما گرفته نشد و گل آنها هم آفساید بود. خیلی خطاها را نمی گرفت و برعکس آن را برای آنها می گرفت.

مدافع نساجی در ادامه انتقاداتش به عملکرد داوری گفت: برای آنها کرنر می گرفت و ما به آنها برخورد می کردیم خطا می گرفت. داور بازی را به ضرر ما خراب کرده بود و نمی گذاشت بازی کنیم. بازی زیبایی بود و تراکتور هم خوب بازی می کرد اما دو امتیاز را راحت از ما گرفت. اگر این دو امتیاز را می گرفتیم و با شش امتیاز در صدر جدول می ماندیم خیلی روند خوب می شد. تا هفته هشتم نهم تیم ما شکل خوبی می گرفت اما چهار امتیاز هم برای ما خوب است اما وقتی می توانستیم بعد از این بازی شش امتیازی شویم، متاسفانه کار را خراب کرد و نتوانستیم به آنچه می خواستیم برسیم.

بیژن درباره گل مشکوک به آفساید تراکتور نیز گفت: صد درصد آفساید بود. من نزدیک صحنه بودم و آقای دژآگه در آفساید قرار داشت. ما به کمک داور اعتراض کردیم اما گفتند درست است. این گل نه، کلا عملکرد داوری آقای کرمانشاهی تیم ما را عصبی کرده بود و هر برخوردی با حریف داشتیم خطا می گرفت ولی برای تیم ما ادامه بازی را بدون اعلام خطا دنبال می کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز