خبرگزاری کار ایران

فکری: استقلال و فولاد امسال مدعی قهرمانی هستند / بازیکنان انگیزه دارند تا دست پر خوزستان را ترک کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۶۰

سرمری تیم استقلال تهران که در نشست خبری غایب بود در ویدیویی درخصوص بازی مقابل فولاد خوزستان صحبت کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، محمود فکری درباره دیدار هفت دوم لیگ برتر گفت: بسیار خوشحالم بازی هفته دوم را در استان خوزستان، استانی که خانه دوم استقلال است، به عبارتی شهر اهواز طرفداران بسیار پرشوری دارد که امیدوارم فردا با یک بازی خوب هم طرفداران استقلال را در سراسر ایران و جهان و همچنین این استان خوشخال کنیم.

فکری درخصوص رویارویی با تیم فولاد خوزستان اظهار داشت: بازی فردا بازی سختی هم برای ما و هم برای تیم فولاد است. به هر حال هر دو تیم مدعی قهرمانی در لیگ امسال هستند. دو تیمی که می‌توان گفت به هر حال فولاد از بازیکنان و کادرفنی خوبی برخوردار است. بازی سختی خواهیم داشت اما امیدوارم که بازی قشنگی شود چون هر دو تیم به دنبال فوتبال و امتیاز گرفتن هستند. در مجموع امیدوارم که بازی قشنگی از طرف هر دو تیم ارائه شود و از طرفی می‌توان گفت با شرایطی که بچه‌های ما داشته‌اند تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امید داریم که از بازی فردا دست پر به تهران برگردیم و شرایطمان در جدول را بهتر هم کنیم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه پنجره باز شد بازیکنانی که در اختیار داریم را می‌توانیم استفاده کنیم و از طرفی هم سه بازیکن را در اختیار نداریم، موسوی، نادری و یزدانی که غایب هستند البته نگرانی نداریم چون بازیکنان باانگیزه‌ای داریم که می‌توانند در بازی فردا با تمام توان حضور داشته باشند و برای خوشحالی مردم و طرفدارانی که منتظر نتیجه گرفتن تیم هستند، تلاش کنیم.

فکری در پایان گفت: امیدوارم بازی خوبی باشد و به دور از مسائل حاشیه‌ای و هر چیز دیگری که پیش بیاید یک بازی سالمی باشد که در مجموع برنده این بازی باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز