خبرگزاری کار ایران

صادقی: اعتراض نیمکت‌ها به داوری طبیعی است/ می‌خواستیم برنده باشیم

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۴۸

سرمربی سایپا گفت: داوری مشکلی نداشت. کمی اعتراض از سوی هر دو نیمکت هم کمی طبیعی است.

به گزارش ایلنا، سایپا در حالی که مهمان نفت مسجد سلیمان بود به تساوی یک بر یک رسید. ابراهیم صادقی پس از این مسابقه در نشست خبری حاضر شد و گفت: نیمه اول تیم ما خوب کار نکرد و حریف بهتر از ما بود و توانست به گل هم برسد. در نیمه دوم تغییر سیستم دادیم و خیلی زود هم به گل رسیدیم. فکر می‌کنم امروز در نیمه دوم می توانستیم برنده باشیم، اما در ضربات آخر دقت لازم را نداشتیم.

او درباره شرایط  تیم میزبان ادامه داد: با وجود اینکه مجتبی حسینی کارش را با نفت دیر شروع کرد و بازیکنان جوانی در این تیم هستند، اما تیم خیلی خوبی دارند. آنها هفته گذشته تیم پرمهره تراکتور را در تبریز متوقف کردند. بازی مقابل این تیم سخت بود اما انتظار ما این بود که عملکرد بهتری داشته باشیم. در مجموع انتظار ما از خودمان بالاتر است چون  اهداف بزرگتری داریم و می خواستیم امروز برنده باشیم. مساوی خارج از خانه هم برای ما بد نیست اما امیدوارم در هفته های آینده نتایج بهتری کسب کنیم.

سرمربی  سایپا درمورد عملکرد داوری تصریح کرد: داوری مشکلی نداشت. کمی اعتراض از سوی هر دو نیمکت هم کمی طبیعی است. داوری امروز خوب و مقتدرانه بود. 

صادقی برگزاری مسابقات در شرایط کرونایی را ارزیابی کرد و اظهار داشت: اگر قرار باشد لیگ تعطیل شود، تیم ها ضربه خواهند خورد. تعطیلی دو هفته و بازگشت به این شرایط سخت خواهد بود. همه تیم ها باید پروتکل ها را رعایت کنند تا بتوانیم لیگ را ادامه دهیم؛ البته از وقتی کرونا آمد در فوتبال پروتکل ها خیلی خوب رعایت شد. در مجموع در این زمینه فوتبال خوب کار کرد و می تواند الگوی خوبی برای سایر رشته ها باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز