خبرگزاری کار ایران

خطیبی: ما بازنده نیستیم/ گل سپاهان آفساید بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۳۸

سرمربی آلومینیوم اراک بعد از شکست شاگردانش برابر سپاهان گفت: «ما بازنده نیستیم.»

به گزارش  ایلنا، آلومینیوم اراک در ورزشگاه نقش جهان با نتیجه یک بر صفر مقابل سپاهان شکست خورد. 

بعد از این مسابقه رسول خطیبی، سرمربی آلومینیوم در نشست خبری بازی حاضر شد و گفت: ما بازنده نیستیم. هر دو تیم فوتبال زیبایی را به نمایش گذاشتند. ما در نیمه اول موقعیت داشتیم ولی با اشتباهاتی که داور و کمک داور انجام دادند شاکله تیم ما به هم ریخت. این همه زحمت در طول هفته می‌کشیم و یک کمک داور تمام زحمات یک تیم را خراب می‌کند. من با سند به ناظر بازی نشان دادم که گل سپاهان آفساید بود. 

او ادامه داد: روی صحنه گل سپاهان، بازیکن ما سرش ضربه خورد. من می‌گویم شما ندیدید که از سر بازیکن ما خون می‌آید؟ می‌گوید من ندیدم. داور چهارم هم گفت گل سپاهان خطا بود. به ناظر بازی هم نشان دادم که گل سپاهان آفساید بود. او هم می‌گوید بله شما درست می‌گویید. ما دیگر چه بگوییم؟ زحمات ما را خراب کردند. می‌خواهیم درباره داوری صحبت نکنیم ولی اینطور که نمی‌شود. من اصلا نمی‌توانم درباره بازی صحبت کنم. هر دو تیم فوتبال خوبی بازی کردند و موقعیت هم به دست آوردند. خودتان این صحنه‌ها را دیدید و کارشناسان هم نظر می‌دهند.

او در خصوص اعلام نظر کارشناسان داوری ادامه داد: اگر کارشناسان داوری اشتباهات داوران را نگویند، پیشرفتی به وجود نمی‌آید. تیم ما عالی بازی کرد ولی متاسفانه در مسائل داوری بازنده شدیم. نسبت به هفته قبل شرایط خوبی داشتیم. به تیم خودم و سپاهان خسته نباشید می‌گویم. ان‌شاءالله که در بازی‌های آینده این مسائل را نبینیم. در بازی‌های آینده از لحاظ کیفیت بازی قطعا بهتر از این خواهیم شد البته اگر این مسائل بگذارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز