خبرگزاری کار ایران

امیر قلعه نویی:

کشور چهار فصل ایران احتیاج به چمن مصنوعی ندارد/ بازی با مس سخت‌تر از سپاهان است

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۳۱۱

امیرقلعه نویی در خصوص بازی با مس رفسنجان توضیح داد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌ نویی سرمربی گل گهر سیرجان در مورد بازی فردا مقابل مس رفسنجان صحبت هایی مطرح کرد.

قلعه نویی در ابتدا اظهار داشت: باید از مجموعه باشگاه مس رفسنجان، مدیریت محترمشان، محمد ربیعی و علی علیزاده به خاطر میزبانی خوبشان تشکر کنیم که نهایت محبت را انجام دادند.

وی ادامه داد: مس رفسنجان تیم بسیار خوب، بابرنامه و تاکتیکی است. شاید این دیدار برایمان از بازی قبل سخت‌تر باشد چون بسته، تاکتیکی و درگیرانه است. امیدواریم بچه‌های ما بازی قبل را فراموش کنند و با همان انگیزه‌ای که مقابل سپاهان داشتند، در این رقابت حاضر شوند و با یک بازی منطقی، بتوانیم به اهدافمان برسیم.

سرمربی گل‌گهر در مورد غیبت چند بازیکن این تیم عنوان کرد: متاسفانه امین پورعلی و پیمان رنجبری را به خاطر کرونا در اختیار نداریم.

قلعه‌نویی در مورد برگزاری این مسابقه روی چمن مصنوعی گفت: اگر چمن مصنوعی بر اساس استانداردهای فیفا و AFC‌ باشد، مشکلی نیست اما کشور چهار فصل ایران احتیاج به چمن مصنوعی ندارد؛ آن هم در کرمان که شرایط آب و هوایی خوبی دارد. من تعجب می‌کنم. چند جای دیگر هم چمن مصنوعی وجود دارد که به کیفیت فنی تیم‌ها لطمه خواهد زد.

وی تصریح کرد: یقینا مربی خوب مس رفسنجان هم خیلی دوست دارد در چمن طبیعی خوب با برنامه‌های تاکتیکی که دارد بازی کند. امیدواریم ورزشگاه جدیدشان آماده شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز