خبرگزاری کار ایران

مرزبان: نویدکیا نیروی بزرگ بالا سرکادرفنی است/باقری بیشتر تیم را بشناسد

asdasd
کد خبر : ۹۹۸۰۳۰

مربی تیم فوتبال سپاهان گفت: نویدکیا به عنوان نیروی بزرگ بالای سر همه است و سعی میکنیم میان همه کادرمربی‌گری تقسیم وظایف کنیم و جلو برویم.

به گزارش ایلنا، سپاهان در هفته دوم لیگ برتر به مصاف آلومینیوم اراک می رود.

 در آستانه این دیدار علیرضا مرزبان در نشست خبری پیش از بازی  حاضر شد و گفت:  ابتدا برای درگذشت محمود یاوری تسلیت بزرگی به جامعه ورزش ایران و اصفهان و خانواده‌شان می‌گویم. باید از انسان هایی که در جبهه سلامت هستند هم تشکر کنم.

او درباره شکست هفته اول طلایی پوشان ادامه داد: بعد از شکست هفته اول و بازی‌های فصل گذشته سپاهان وارد یک بحران شد. ما آنالیزهای زیادی داشتیم تا این مشکلات حل شود. همه سپاهانی‌ها و حتی هواداران دچار این بحران شدند و ما لازم دانستیم در تمام زاویه‌ها کار کنیم تا شرایط بهتر شود. در بحث مسائل روانی، تاکتیکی و بدنی خیلی خوب کار کردیم و به نتایج خوبی رسیدیم. امیدواریم فردا یک بازی موفقی داشته باشیم.

مربی سپاهان درباره بازیکن مصدومش گفت:‌ به جز گولسیانی دیگر بازیکنان ما شرایط خوبی دارند. همه در وضعیت خوبی هستند و می‌تونیم از آن‌ها استفاده کنیم.

مرزبان درباره  نحوه تقسیم وظایف میان کادرمربی گری سپاهان گفت: نویدکیا به عنوان نیروی بزرگ بالای سر همه است و سعی میکنیم میان همه کادرمربی‌گری تقسیم وظایف کنیم و جلو برویم. محرم نویدکیا مدیریت خوبی دارد و دنیای فوتبال را خیلی خوب میفهمد. تعامل خوبی با کادرفنی داریم و بین ما درک فوتبالی خیلی خوبی وجود دارد.

وی  درحصوص عدم حضور هواداران در ورزشگاه اظهار داشت: عشق به هواداران یک چیز خاص است. همه اصفهان و سپاهان را با هواداران‌ می شناسند و وقتی آن‌ها نیستند کار خیلی سخت است. امیدوارم هواداران در غیابشان هم کمک کنند چرا که بدون آن‌ها نمی‌توانیم قدم رو به جلو  برداریم و تاکنون هرچه داشتیم از آن‌ها بوده است. هواداران نقش بزرگی در قهرمان‌های سپاهان داشته‌اند.

وی درباره شرایط خریدهای تیمش گفت: جلال‌الدین علی محمدی شانس دارد از همین هفته بازی کند اما روح الله باقری وقت دارد تیم را بیشتر بشناسد. جوان‌هایی که اکنون در تیم هستند کیفیت خیلی خوبی دارند و نقش محرم نویدکیا در انتخاب جوانان خیلی خوب بود و درست این کار را انجام دادیم. این بازیکنان در آینده در لیگ برتر حضور خواهند داشت و نقش عمده‌ای ایفا می‌کنند.

مربی سپاهان در پایان گفت: تعطیلی لیگ خیلی به ما کمک کرد و فرصت کردیم در بحث روانشناسی و تاکتیکی تیم را آنالیز و کار کنیم. مشکلی در تیم وجود ندارد. فقط این‌که باید بگویم بازیکنان می‌خواهند سپاهان امسال قهرمان شود و سال گذشته را جبران کنند. خوشحالم که آن‌ها وفاداری خودشان را می‌خواهند نشان دهند و می‌گویند اماده و مدعی هستند تا طوفان زرد اسیا را به آنجایی که لایقش است برسانند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز