خبرگزاری کار ایران

رضا ناصحی در گفتگو با ایلنا:

هنوز عده‌ای از نام ابومسلم هراس دارند/ رحمتی همیشه در زمین هم مثل یک مربی عمل می‌کرد/ مذاکره پرسپولیس با فرشاد فرجی اخلاقی نبود

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۶۲۳

ستاره سابق شهرخودرو در خصوص تجربه بازگشت خود به این تیم توضیح داد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، رضا ناصحی مدافع سابق باشگاه ابومسلم مشهد و شهرخودرو در لیگ بیستم با نظر مهدی رحمتی به عنوان یکی از اعضای کادرفنی این تیم انتخاب شد. ناصحی در خصوص بازگشت خود به باشگاه سابق خودبه خبرنگار ما گفت: من با توجه اینکه باز هم می‌توانستم فوتبال بازی کنم. اما با توجه به درخواست مهدی رحمتی و آقای حمیداوی ترجیح دادم اگر قرار است از جایی مربی گری من آغاز شود آنجا شهرخودرو و مشهد باشد. و خوشحالم که در کنار مهدی رحمتی کار مربی‌گری را آغاز کرده‌ام. همچنین از آقای حمیداوی تشکر میکنم که با این وضعیت اقتصادی زحمت می‌کشند و از جیب خود برای فوتبال خرج می‌کنند. امیدوارم مردم مشهد قدردان زحمات ایشان باشند.

وی در مورد مدرک مربی گری خود افزود: متاسفانه منتظر آن بودم تا مدرک مربی گری خود را بگیرم. اما با توجه به شیوع کرونا و تعطیلات کلاس‌ها نشد تا مدرک خود را بگیرم. ان‌شاالله در اولین فرصت برای گرفتن آن اقدام خواهم کرد.

کاپیتان سابق شهرخودرو در مورد تجربه کار کردن در کنار مهدی رحمتی بیان کرد: من 10 سال پیش با مهدی رحمتی در سپاهان هم تیمی بودم. او دوست نزدیک و خوب من بود و همیشه در زمین مثل یک مربی عمل می‌کرد. او از لحاظ فهم فوتبالی در زمان بازی کردن خود نیز بازیکن قابلی بود و تیم را به خوبی مدیریت می‌کرد. او تجربه زیادی در بازی‌های ملی و باشگاهی دارد که به خوبی می‌تواند از آنها بهره ببرد. او استعداد این را دارد که یکی از بهترین مربی‌های ایران شود. امیدوارم بتوانیم او را کمک کنیم تا یک نتیجه خوب برای شهرخودرو و مردم مشهد بگیرد.

وی درباره بازی نخست شهرخودرو در لیگ برتر مقابل ماشین سازی گفت: در کل این بازی شروع خوبی برای ما بود. اما ما هنوز جای پیشرفت داریم. تیم ما تغییرات زیادی داشته است. ما اردوها و بازی‌های دوستانه خوبی را برگزار کریدم تا بتوانیم بازیکنان را با هم هماهنگ کنیم. در ادامه روند پیشرفت ما بازی با ماشین سازی یک بازی خوب و قابل قبول از ما بود. قطعا همانگونه که نقاط قوتی در این بازی داشتیم نقاط ضعف هم داشتیم. 

ناصحی در مودر بازی این تیم با پیکان نیز افزود: مهدی تارتار سال گذشته با نفت مسجد سلیمان نتایج قابل قبولی را گرفت. قطعا با تغییرات صورت گرفته در این تیم و حضور تارتار پیکان تیم خوبی خواهد بود و ما بازی سختی را پیش رو خواهیم داشت. اما مطمئنا ما با تمام توان و تمرکز در این بازی حضور خواهیم یافت تا بتوانیم 3 امتیاز این بازی را کسب کنیم.

مربی جوان مشهدی در مورد آینده شهرخودرو و برنامه این تیم در لیگ بیستم اظهار داشت: قطعا ما بلند پرواز هستیم و برنامه مشخصی برای رسیدن به اهداف خود داریم. فکر و ذکر تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی این است تا نتایج خوبی را بگیریم تا شهرخودرو در لیگ بیستم جز تیم‌های مدعی و صدرنشین باشد. ولی ما تغییرات زیادی داشتیم و مردم مشهد و هواداران به خوبی آگاه هستند که باید به این تیم و مهدی رحمتی زمان داد تا موفق شویم. ما هنوز در نیمه راه هستیم و باید تلاش خود را بیشتر کنیم. بهتر است کسی عجول نباشد تا بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن سابق ابومسلم مشهد  در خصوص سرنوشت شوم این باشگاه ریشه دار و بازشگت مجدد آن به فوتبال ایران گفت: همه فوتبال دوستان ایرانی فوتبال مشهد را به اسم ابومسلم می‌شناسند. منم جست و گریخته در خصوص بازگشت این تیم شنیده‌ام و قطعا هر علاقه‌مندی به فوتبال از این اتفاق استقبال خواهد کرد. قطعا اجازه نمی‌دهند اسم ابومسلم تنها باشد و پسوند یا پیشوندی به نام آن اضافه خواهند کرد. امیدوارم این اتفاق رخ دهد تا خاطرات فوتبال دوستان مشهدی دوباره زنده شود.

وی افزود: هنوز برای من سوال است که شد کار ابومسلم به اینجا کشیده شد. شاید من با توجه به حضور 8 ساله خود در این تیم باسابقه ترین بازیکن ابومسلم باشم.  دوست دارم بدانم چه شد که کار این تیم یه اینجا کشیده شد. شاید هنوز عده‌ای از نام ابومسلم هراس دارند.  در سال‌های آخری که این تیم سقوط کرد به این تیم توجه‌ای نشد. شاید این برخورد عمدی بود. عده‌ای منتظر بودند این تیم سقوط کند و طی چند سال همه دیدند که چطور ابومسلم نابود شد. امیدوارم هستم این تیم دوباره احیا شود تا علاقه‌مندان به فوتبال مشهد و ابومسلم از دیدن بازی این تیم لذت ببرند.

رضا ناصحی درباره ماجرای انتقال فرشاد فرجی به پرسپولیس نیز بیان کرد: فرشاد جز خوب بازیکنان خوب تیم ما است و سال گذشته زحمت زیادی کشید. او با ما قرارداد دارد و کادر فنی حساب ویژه‌ای روی او باز کرده است. قطها او تا آخر فصل در کنار ما خواهد بود.  او چند روز درگیر این مسئله و حواشی بود. باید به او فرصت بدهیم تا بتواند تمرکز بکند. به نظر من بهتر است باشگاه‌ها با بازیکنی که با یک باشگاه دیگر قرارداد دارد صحبت نکنند این از اخلاق به دور است. این اتفاق باعث می‌شود تمرکز تیم و باشگاه از بین برود. فرشاد فرجی  در تمرینات به خوبی حضور دارد و در راستای موفقیت تیم تلاش می‌کند.

ناصحی در انتها در مورد آینده خود در عرصه مربیگری اظهار داشت: من خود را در این راه هنوز دانش‌آموز اول ابتدایی نمی‌دانم. امیدوارم در کنار مهدی رحمتی و کادر فنی حرفه‌ای و با اخلاق خود یاد بگیرم. پله به پله ا‌ن‌شالله تلاش میکنم موفق شوم و برای شهرخودرو و شهرم مثمر ثمر باشم. هیچ عجله‌ای هم ندارم و دوست دارم یاد بگیرم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز