خبرگزاری کار ایران

انتقال حق وردی به پرسپولیس به پیکان بستگی دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۹۷

یحیی گل محمدی به دنبال جذب مدافع پیکان است و در این مسیر باید منتظر تصمیم نهایی مدیریت این باشگاه بود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جدایی شجاع خلیل زاده و محمد نادری باعث شده تا اکنون پرسپولیس برای تقویت خط دفاعی خود به دنبال جذب مدافع باشد. بعد از اینکه نام‌هایی همچون ایمان سلیمی و فرشاد فرجی به پرسپولیس لینک شدند، اکنون گفته می‌شود حجت حق وردی تازه‌ترین گزینه برای انتقال به این باشگاه است.

 

مدافع میانی پیکان که در این فصل با بازوبند کاپیتانی در این تیم بازی می‌کند و در اولین هفته لیگ برابر نفت آبادان تک گل تیمش را به ثمر رساند، مورد توجه باشگاه پرسپولیس قرار گرفته و آنها به دنبال این هستند تا امیر روستایی را با این بازیکن معاوضه کنند.

 

با این حال تا این لحظه باشگاه پیکان و مهدی تارتار، سرمربی این تیم، مخالفت خود را نسبت به این انتقال اعلام کرده اند. علی طیبی، مدیربرنامه این بازیکن در این خصوص اینطور توضیح می‌دهد: حق وردی با باشگاه پیکان قرارداد دارد و در ابتدای فصل قراردادش را تمدید کرد. اینکه او به پرسپولیس بپیوندد، بستگی به نظر نهایی باشگاه پیکان خواهد داشت و از دست حق وردی و بنده این موضوع خارج است و تنها در صورت رضایت باشگاه این انتقال صورت خواهد گرفت.

 

در فاصله 24 ساعت مانده به پایان نقل و انتقالات در فوتبال ایران، باید دید دو باشگاه بر سر این انتقال به توافق خواهند رسید یا خیر.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز