خبرگزاری کار ایران

تبعات تحقیر در خاک سویا

سوال ژرمن‌ها: آیا می‌شود به لوو اعتماد کرد؟

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۵۹۱

سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان پس از شکست سنگین برابر اسپانیا مورد انتقاد شدید رسانه‌های این کشور قرار گرفته است و در وضعیت دشواری قرار دارد.

به گزارش ایلنا، در هفته پایانی رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا تیم ملی فوتبال آلمان بامداد امروز در خانه تیم ملی اسپانیا به میدان رفت و با نتیجه عجیب شش بر صفر از ماتادورها شکست خورد.

شکست تحقیرآمیز آلمان مقابل اسپانیا، دومین شکست سنگین تاریخ این تیم و سنگین ترین شکست ژرمن‌ها در 89 سال گذشته بود. آخرین بار در سال 1931 اتریش 6 گل به آلمان زده بود.

در این بازی آلوارو موراتا در دقیقه 17 اولین گل لاروخا را به ثمر رساند و سپس فران تورس در دقایق 33، 55 و 71 گلزنی کرد. رودری در دقیقه 38 و مایکل اویارزابال 89 دیگر گلزنان اسپانیا در این بازی حساس بودند.

اسپانیا پس از پیروزی در این مسابقه 11 امتیازی شد و با دو امتیاز بیشتر از آلمان که برای صعود تنها به یک تساوی نیاز داشت در صدر جدول گروه 4 از لیگ A جای گرفت و راهی مرحله بعدی مسابقات شد.

سوال ژرمن‌ها: آیا می‌شود به لوو اعتماد کرد؟

در بین واکنش‌های متفاوتی که به شکست سنگین آلمان مقابل اسپانیا نشان داده شده نشریه بیلد آلمان تندترین انتقادات را علیه یواخیم لوو مطرح کرد و عرصه را برای ادامه کار این سرمربی تنگ می‌بیند.

"یوگی(یواخیم لوو) اکنون لرزان است!" این عنوان برای گزارش پس از بازی ثبت شده که نشان می‌دهد سرمربی ژرمن‌ها باید در انتظار مشخص شدن سرنوشتش باشد. بعد از اشاره به اتفاقات بازی، بیلد در وصف شاهکار لوو نوشت:" تقریباً هفت ماه قبل از مسابقات قهرمانی اروپا (شروع: 11 ژوئن 2021) ، فدراسیون فوتبال آلمان باید به این سوال پاسخ دهد که آیا یواخیم لو (60 ساله) هنوز مرد مناسبی برای مسابقات است؟

آیا می توان به او اعتماد کند تا تیم را به موفقیت در یورو برساند؟ یا اینکه فکر کردن در مورد گزینه‌هایی مانند رالف رانگنیک (62) یا استفان کانتز (58) منطقی است؟ مدیر اولیویر بیرهوف قبل از بازی روشن کرده بود که لوو باید با نتایج اندازه گیری شود ... بیرهوف بلافاصله پس از بازی در ARD گفت: "اعتماد به یواخیم لوو کاملاً وجود دارد. این بازی هم ان را تغییری نمی‌دهد."

سوال ژرمن‌ها: آیا می‌شود به لوو اعتماد کرد؟

نتیجه شکست 6 بر صفر البته بزرگترین شکست او در 14 سال تصدی وی است. بی روح، بی دفاع، بدون فرصت، تیم در اسپانیا زیر شکست ماند. هنگامی که بیلد از او سوال کرد، مربی تیم ملی پرسید که باید نگران آینده شغل خود باشد: "شما باید از دیگران بپرسید که آیا من نگران هستم یا نه. اکنون نمیتوانم به این پاسخ بدهم "‌

مربی تیم ملی انتقاد می‌کند: "روزی سیاه و سفید که هیچ چیزی واقعاً جواب نمی‌دهد. نه دفاعی و نه تهاجمی جواب نداد، شما نمی‌توانید کسی را رد کنید. بعد از گل اول، ما تمام ایده خود را کنار گذاشتیم. امروز شما دیدید که ما هنوز به جایی که فکر می‌کردیم، نرسیده‌ایم. باید خودمان را زیر سوال ببریم. همه چیز از هر نظر بد بود، شما هیچ چیز زیبا یا خوبی پیدا نمی‌کنید. "

برای لوو، این سومین تورنمنت پیاپی است: 2018 مرحله مقدماتی جام جهانی روسیه، اکنون آلمان برای دومین بار در مرحله گروهی لیگ ملت‌ها پس از 2019 حذف شده است. از 13 بازی گروهی، فقط در سه بازی برنده شدیم: در برابر سوئد و دو بار در برابر اوکراین.

حالا دیگر عرصه برای او تنگ شده است.

سوال ژرمن‌ها: آیا می‌شود به لوو اعتماد کرد؟

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز