خبرگزاری کار ایران

هدف آلومینیوم رتبه تک‎‌رقمی است

انصاری: نصف طلبم از استقلال را بخشیدم/ می‌خواهم دوباره به اوج برگردم

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۰۰۳

مهاجم جدید تیم آلومینیوم اراک با ابراز امیدواری از مجموعه بازیکنان این تیم می‌‌گوید به همراه رسول خطیبی یکی از اهداف آنها کسب رتبه تک رقمی در لیگ بیستم است.

جابر انصاری در گفتگو با ایلنا درخصوص جدایی از پیکان و پیوستن به آلومینیوم اراک اظهار داشت: از مجموعه باشگاه پیکان متشکرم، از نظر فوتبالی چندان موفق نبود چون به هر حال یک مصدومیت سخت داشتم. بعد از مصدومیت برگشتم و توانستم بازی کنم تا به باشگاه بتوانم کمک کنم. برای تیم خوب پیکان در فصل جدید آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که به بهترین نتایج دست پیدا کنند.

او ادامه داد: برای من مسائل مالی آنچنان مهم نبود اما به هر شکل با تغییر مدیریت این نظر آنها بود که با بازیکنان دیگری همکاری کنند. این طبیعت فوتبال است و امیدوارم که موفق باشند.

انصاری درباره انتخاب تیم آلومینیوم هم گفت: چند پیشنهاد داشتم اما شرایط را که بررسی کردم متوجه شدم شرایط خوبی دارند و مجموعه خوبی هستند که تلاش داریم در کنار هم فصل موفقی را سپری کنیم. علاقه دارم تا بهترین عملکردم را در آلومینیوم به نمایش بگذارم تا در لیگ موفق باشیم. مشخصا هر تیمی که برای سال اول در لیگ حضور پیدا می‌کند به دنبال بقاست و با جمع بازیکنان خوبی که ما داریم در کنار هم تلاش می‌کنیم تا یک نتیجه خوب را شاهد باشیم.

مهاجم جدید تیم آلومینیوم همچنین درباره همکاری با رسول خطیبی هم گفت: من با آقا رسول در مقطعی در گسترش فولاد بودیم. من از فجرسپاسی به گسترش رفتم و برای یکی دوماه با هم بودیم که ایشان بعدا به تراکتور رفتند. از نظر فنی و تفکرات ایشان شناخت دارم و مایل هستم که به بهترین شکل ممکن به ایشان کمک کنم.

انصاری درباره شرایط رقابت‌ها با وجود شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: شرایط کرونا از یک طرف و تیم‌های زیادی هم هزینه کردند که به دنبال عناوین هستند. مسلما کار سختی داریم و طول می‌کشد که به شرایط آرمانی برسیم اما با مجموعه بازیکنانی که ما داریم می‌توانیم رتبه تک رقمی به دست بیاوریم و این هدف برای ما دور از دسترس نیست.

من زیاد اهل حاشیه نیستم. انصاری با بیان این جمله درباره پیش بینی از وضعیتش در آلومینیوم گفت: دوست دارم که در آرامش کارم را دنبال کنم و به همین دلیل بود که بعد از تیم خوب استقلال، پیکان را انتخاب کردم. البته مصدومیت من را عقب انداخت. الان در شرایط خوبی هستم و هدفم این است که با آلومینیوم دوباره به اوج برگردم.

بازیکن سابق استقلال درباره عملکرد آبی پوشان در لیگ بیستم گفت: بازی اول استقلال را دنبال کردم و خیلی هم خوب بازی کردند، این مهم بود که استقلال پس از چند فصل بالاخره در بازی اول اکثرا بازیکنانش را حفظ کرد و هر سال می‌دیدیم که دست کم 7-6 بازیکن جدا می‌شدند. امیدوارم که بازیکنان جدید هم بتوانند در تیم جا بیفتند و بهترین عملکرد را داشته باشند. خط حمله استقلال در کنار هم سال گذشته یکدست نمایش داشتند و مطمئنم امسال هم قدرتمند و پرتوان حاضر می‌شوند.

جابر انصاری درباره توافق با استقلال درخصوص مطالبات گذشته‌اش هم گفت: بله بخشی از آن را بخشیدم چون خودم را استقلالی می‌دانم. نصف طلبم را بخشیدم و بقیه آن را به صورت چک دریافت کردم. استقلال مانند خانه من است و این را دوست نداشتم که خدایی نکرده به دلیل بدهی که داشتند بخواهند با محرومیت رو به رو شوند.

او در پاسخ به این سوال که برای استقلال شانس قهرمانی قائل می‌شود یا خیر گفت: بالاخره طی چند فصل اخیر شرایط و حواشی از داخل باشگاه به گونه‌ای رقم خورده است که نتوانسته‌اند آنطور که باید نتیجه بگیرند. در حال حاضر یک کادر کاملا استقلالی روی کار هستند که هر کدام از آنها از بزرگان تیم بوده‌اند. اینطور پیش بینی می‌کنم امسال سال خوبی برای استقلال باشد و خداراشکر که از هفته اول هم خوب نتیجه گرفتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز