خبرگزاری کار ایران

زاهدی: از پرسپولیس و دیناموکیف پیشنهاد رسمی داشتم/ با عملکرد خوب به تیم ملی دعوت می‌شوم

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۸۹۵

لژیونر فوتبال ایران می گوید به خاطر مبلغ بالای رضایتنامه اش نتوانسته به تیم های بزرگتر منتقل شود.

به گزارش ایلنا، شهاب زاهدی  لژیونر فوتبال ایران در فصل اخیر برای تیمش 5 گل به ثمر رسانده و عملکرد خوبی در المپیک دونتسک ثبت کرده. با این همه دعوت نشدن او به تیم ملی فوتبال و شایعه بازگشتش به پرسپولیس مورد توجه است. او امشب در  برنامه رادیو ایران حاضر شد و درباره شرایطش توضیح داد: 

چرا به اندازه مهدی طارمی و سردار آزمون از شهاب زاهدی خبری شنیده نمی شود؟

بله درست است و فکر می کنم دلایل مختلفی داشته باشد مثل اینکه هنوز نتوانسته ام برای تیم ملی کشورم بازی کنم و این قطعا مزید بر علت است. دلیل دیگر این است که من تمرکزم خیلی روی فوتبال است و کمتر داخل رسانه ها دیده می شوم. شاید کم کاری از خودم باشم اما ترجیحم می دهم تمرکزم روی کارم باشد تا عملکردم را بهبود ببخشم.

چرا به تیم ملی دعوت نمی شوید؟ 

من نگفته ام چرا به تیم ملی دعوت نشده ام. من همیشه درباره عملکرد خودم صحبت کرده ام و از تیم ملی کشورمان باید به خوبی حمایت کنیم. هر زمانی که احساس نیاز باشد با تمام وجود به تیم ملی کمک می کنم.

اسکوچیچ از حضور شما در اوکراین خبر دارد؟

قطعا ایشان در جریان عملکرد من هستند. افرادی که درون مجموعه کادرفنی تیم ملی هستند قطعا عملکرد من را دنبال می کنند و در این شکی نیست اما مهمترین چیز این است که در زمان مناسب و مکان مناسب قرار بگیرم فقط می توانم عملکردم را روز به روز پیدا کنم.

از ایران هم پیشنهاد داشتید؟

از  چند تا تیم بزرگ پیشنهاد  رسمی داشتم  اما با توجه به تعهدی که به باشگاه المپیک دونتسک دارم قطعا تصمیم بر این شد که این فصل در اختیار تیم باشم و ادامه قراردادم را طی کنم.

گفتید پیشنهاد رسمی بود پس چرا انتقال انجام نشد؟

جدای مسئله مالی، به نظر من مهمترین مسئله، رضایت نامه من بود که مبلغی سنگینی برای باشگاه ایرانی محسوب می شد. پیشنهادم از سوی باشگاه پرسپولیس بود و نمی دانم به چه دلیل انجام نشد.

 500 هزار یورو مبلغ رضایتنامه من بود.

چرا فاکتورهای قرارداد بازیکنان در ایران مشخص نیست؟  آیا قراردادها در اوکراین محرمانه است؟ اعلام قراردادها در آنجا که حاشیه ای ایجاد نمی کند؟

بستگی به صلاحدید بازیکن و باشگاهی که در آن کار می کنند متفاوت است. تا آنجایی که من در ایران حضور داشتم 20 درصد ابتدای فصل پرداخت می شود بخشی دیگر را وسط فصل پرداخت می کنند و بقیه اش هم آخر فصل با مشکلاتی روبه رو می شود. ولی جایی که من بازی می کنم ماهیانه یا هفتگی به شما پرداخت می  شود و همه چیز روشن هست.

آنجا هم بازیکنان از باشگاه ها به خاطر مطالبات مالی شکایت می کنند؟

خدا را شکر تا به حالا همچین مشکلی برای من مشکلی پیش نیامده و شرایطی برای شکایت نداشتم. 

با توجه به اینکه عملکرد خوبی در تیم المپیک دونتسک داشته اید به تیم های بزرگتری مثل شاختار دونسک یا تیم های بزرگتر خارج از اوکراین فکر می کنید؟ 

قطعا وقتی عملکرد خوبی از خودتان به جای بگذارید دیده خواهید شد و تیم های بزرگ هم به دنبال شما می آیند من هم از این قضیه مستثنی نیستم. من همین اول فصل از دیناموکیف پیشنهاد داشتم اما به خاطر مبلغ رضایتنامه و تخفیف ندادن باشگاه، آنها به همه پیشنهادات جواب منفی دادند. در حالی که خود هم دوست داشتم به دیناموکیف اضافه بشوم اما خب آخر فصل قراردادم تمام می شود و عملکردم نسبت به قبل تا اینجا خدا را شکر بهتر بوده و امیدوارم ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز