خبرگزاری کار ایران

خطیبی: مشکلی با عباسی ندارم / بسیاری از مشکلات آلومینیوم برطرف شده است

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۶۲۷

سرمربی تیم آلومینیوم اراک می‌گوید با به پایان مشکلات به موفقیت شاگردانش امیدوار است.

به گزارش ایلنا، رسول خطیبی در گفتگو با رادیو تهران درخصوص بازگشت به تمرینات تیم آلومینیوم اراک اظهار داشت: خداراشکر در حال حاضر همه چیز خوب است. پس از صعود تیم آلومینیوم به لیگ برتر اتفاق هایی رخ داد که اگر این مسائل زودتر رخ می‌داد وضعیت به این شکل نمی‌شد. به دلیل تغییرات مدیریت، هیات مدیره و عوامل باشگاه زمان لازم برای نقل و انتقالات را از دست دادیم تا اینکه حدود یک هفته تا ده روز قبل از اولین دیدار ما در لیگ برتر هیأت مدیره تعیین شد. یک هفته قبل از آن هم مدیرعامل مشخص شده بود. 

او ادامه داد: مدیرعامل و اعضای جدید هیأت مدیره گناهی نداشتند زیرا انجام دادن کار در این پنج شش روز سخت بود. مسائل زیادی از قرارداد بازیکنان مانده بود و من با یکی دو تن از عوامل باشگاه کار را اداره کردیم. یک هفته قبل از شروع بازی ها قراردادها ثبت و قانونی نشده بود و مسائل دیگری هم بود. خداراشکر اعضای جدید هیأت مدیره که نفرات قوی هستند پس از بازی با نساجی چندین بار جلسات مختلفی گذاشتند. خدا را شکر مشکلات تیم را حل کرده و روز گذشته هم سر تمرین آلومینیوم حاضر شدند. از اعضای هیأت مدیره برای رفع مشکلات تشکر می‌کنم. هدف ما این بود زحماتی که برای صعود تیم کشیده شده با دستان خود هدر ندهیم و این تیم در لیگ برتر هم به موفقیت برسد.

خطیبی درباره اینکه آیا مشکلاتش با سعید عباسی، مدیرعامل باشگاه آلومینیوم حل شده هم گفت: عباسی در هنگام ورود به باشگاه حق امضا نداشت. با او مشکلی نداشتم و از بابت کارهای باقی مانده ناراحت بودم. قبل از بازی‌ها انتظار داشتم عباسی بالا سر تیم و بازیکنان بیاید و مشکلات را ببیند. صحبت این بود وی در تهران مشغله کاری داشت و می‌خواست ابتدا آنها را حل کند. این مسائل انجام شد و اکنون در اراک و بالای سر تیم و باشگاه حضور دارد. 

سرمربی تیم آلومینیوم اراک درباره اینکه با توجه به جذب بازیکنان جدید آیا به اهداف خود در نقل و انتقالات رسیده گفت: باز هم از اعضای هیأت مدیره که پس از بازی با نساجی برای رفع مشکلات چندین تماس با من داشتند تشکر می‌کنم. به آنها گفتم تیم از لحاظ بازیکن مشکل دارد. نمی‌توانستیم بازیکن تیم دیگری را جذب کنیم زیرا با باشگاه خود قرار داد داشتند. نفراتی که به تیم ما آمدند قراردادی با سایر تیم ها نداشتند و سعی کردیم روی آنها بیشتر کار کنیم. الحمدلله باشگاه چهار بازیکن جدید برای ما جذب کرد.

خطیبی ادامه داد: اکنون شرایط تیمی را پیدا کرده‌ایم. قبل از آن 16، 17 بازیکن داشتیم. بحث کرونا هم امکان دارد مشکلاتی را برای ما در طول فصل ایجاد کند و با ابتلای یک بازیکن به کرونا تعداد نفراتی را که داریم کاهش پیدا کند. خوشبختانه درخواستهای ما عملی شد. البته در مورد یکی دو بازیکن بحثهای جزئی وجود دارد که آن هم برطرف می‌شود. هر چند نفرات جدید از لحاظ فنی و بدنی با ما هماهنگ نیستند و در یک هفته نمی‌توان آنها را از لحاظ فنی و تاکتیکی به آمادگی رساند اما قول می‌دهم آلومینیوم تا یک ماه دیگر انتظارات مردم اراک کادر فنی و مجموعه ایرالکو را تأمین می‌کند. 

سرمربی تیم آلومینیوم درباره لزوم حمایت از باشگاه آلومینیوم اراک توضیح داد: مدیران قبلی باشگاه پس از صعود تیم به لیگ برتر گفتند آلومینیوم را واگذار می‌کنیم اما باید از این تیم متعلق به شهر اراک حمایت می‌شد. اکنون قرار شده آلومینیوم دراختیار مجموعه ایرالکو باشد. عوامل استانی هم زحمت کشیدند و با تمام قدرت از تیم حمایت می‌کنند. روز گذشته اعضای هیأت مدیره با مجموعه کارکنان ایرالکو سر تمرین آمدند و به ما قول دادند تیم را با تمام قدرت حمایت می‌کنند. انتظار 17، 18 ساله اراک برای صعود تیم به لیگ برتر به پایان رسید و از این به بعد همه باید حمایت ها صورت بگیرد. در حال حاضر بسیاری از مشکلات برطرف شده است. روز گذشته هم گفتم احساس می‌کنم امروز اولین روز سرمربیگری من در تیم آلومینیوم اراک برای فصل جدید است. 

او افزود: قبل از آن تمرکز فنی نداشتم اما از روز گذشته کارهای فنی را شروع کرده و قطعا هم باید اینگونه باشد سرمربی طبق کار حرفه‌ای خود روی مسائل تاکتیکی و فنی تمرکز داشته باشد و امیدوارم بتوانم این موضوع را در آلومینیوم جا بیندازیم. عزیزان باید از تیم حمایت کنند که این کار را انجام می‌دهند.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک هم‌چنین درباره تعویق رقابت‌های هفته دوم لیگ برتر به دلیل شرایط کرونا گفت: با مسئولان سازمان لیگ امروز صحبت کردم تا برای تمرینات تیم برنامه‌ریزی داشته باشیم. اعلام کردند تاکنون بحث خاصی وجود ندارد و بازی های هفته دوم برگزار می‌شود. البته احتمال دارد پس از پایان این هفته بازی‌ها به تعویق بیفتد که البته آن هم تاکنون مشخص نیست.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز