خبرگزاری کار ایران

دوراهی پرسپولیس و گل گهر برای مهاجم لژیونر؛ اختلاف بر سر رضایتنامه

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۴۸۱

دو باشگاه پرسپولیس و گل گهر در حالی به دنبال جذب مهدیخانی هستند که، باید مبلغ رضایتنامه وی را پرداخت کنند.

به گزارش  خبرنگار ورزشی ایلنا، باشگاه گل گهر سیرجان در فصل نقل و انتقالات یکی از فعال ترین باشگاه های ایرانی بود. سیرجانی‌ها امیر قلعه‌نویی سرمربی سابق سپاهان را ابتدا به عنوان سرمربی جدید خود در لیگ بیستم معرفی کردند. قلعه نویی برای تقویت گل گهر برنامه ویژه‌ای داشت. او برای تقویت خط حمله خود در نظر دارد مهدی‌خانی که بازیکن تیم واراژدین کرواسی است را به خدمت بگیرد.

مذاکرات بین مهدیخانی و باشگاه گلگهر ادامه دارد. اما مسئله مورد اهمیت این انتقال مبلغ رضایتنامه مهدیخانی است که هنوز دو باشگاه به هیچ توافقی نرسیده‌اند تا انتقال این مهاجم به سیرجان تا بدین لحظه صورت نگیرد. از طرفی مهدیخانی با پرسپولیسی‌ها مذاکراتی را داشته است که روند آن کاملا مثبت بوده است تا این مهاجم سابق شهرخودرو که مورد توجه برانکو نیز بوده در آستانه عقد قرارداد با پرسپولیس قرار بگیرد. 

پرسپولیسی ها با توجه به محرومیت 6 ماهه عیسی آل کثیر به دنبال تقویت خط حمله خود می‌باشند و با توجه به پر شدن سهمیه لیگ برتری آنها، سرخ‌پوشان به سراغ مهدی خانی رفته‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز