خبرگزاری کار ایران

نوری: اهداف بزرگی با پیکان در فصل جدید داریم / پرسپولیس لیاقت قهرمانی آسیا را دارد

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۴۰۹

محمد نوری بازیکن باتجربه تیم پیکان ابراز امیدواری کرد به همراه این تیم نتایج موفقی کسب کرده و در لیگ بیستم به اهداف زیادی دست پیدا کند.

محمد نوری در گفتگو با ایلنا درخصوص انتخاب تیم پیکان برای لیگ بیستم اظهار داشت: این باعث خوشحالی من است که در خدمت آقای تارتار هستم چون ایشان به هر حال برای دو فصل سرمربی من بودند و از مربیان بسیار موفق در چند سال اخیر هستند. امیدوارم که مثل همیشه موفق باشند چون پیکان مجموعه بسیار خوبی دارد که آقایان مدیرروستا و محمدی در مدیریت تلاش می‌‌کنند که مجموعه یکدستی داریم تا بتوانیم در این فصل موفق باشیم.

او درباره تیم پیکان گفت: مطمئنا به دنبال یک شروع قوی از همین سه شنبه هستیم. ما یک تیم بسیار خوب را جمع کردیم اما بودجه پیکان نسبت به تیم‌های دیگر کمتر است. بازیکنان جوان و باکیفیت خیلی خوبی داریم، تلاش داریم تا به رتبه‎‌های بالای جدول برسیم و اهداف بسیار بزرگی داریم که همگی امید داریم در نهایت منجر به کسب یک جایگاه بسیار مناسب برای تیم ما شود.

نوری درخصوص رویارویی با صنعت نفت در بازی خارج از خانه و شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور گفت: به هر حال باشگاه پیکان هم همانند تمامی باشگاه‌های دیگر تابع دستورات فدراسیون فوتبال و ستاد ملی مبارزه با ویروس کروناست و هر دستوری بدهند باشگاه ما با کمال میل می‌پذیرد. فقط امیدوارم که این بیماری هر چه سریعتر ریشه کن شود چون همه ما در حال اذیت شدن هستیم و برای تمامی اعضای کادرپزشکی و سلامت و همینطور بیماران مبتلا به این ویروس آرزوی صحت و سلامتی دارم.

نوری درخصوص حضور بازیکنان باتجربه و جوان در تیم پیکان گفت: بازیکنان جوان و کم تجربه اما باانگیزه زیاد داریم و چند بازیکن باتجربه داریم که می‌توانند تجارب را در اختیار آنها بگذارند چون هم برای آنها و هم برای تیم بسیار مفید است. هدفم این است که بتوانم به پیکان کمک کنم و مثمرثمر باشم.

کاپیتان سابق پرسپولیس درباره نتایج یحیی گل محمدی در این تیم و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: آقا یحیی به نتایج موفقی رسیده که مشخص است و نیازی به تعریف من ندارند. ایشان مربی و باکیفیتی هستند و پرسپولیس هم همیشه بزرگ و پرافتخار بوده است. پرسپولیس به این اندازه بزرگ است که نام آن برای همه ترسناک است و آرزو می‌کنم در فینال لیگ قهرمانان موفق باشند و قهرمانی آسیا را به دست بیاورند. این یک افتخار ملی برای فوتبال ایران است و پرسپولیس واقعا لیاقت این را دارد که قهرمان آسیا باشد.

بازیکن سابق تیم ملی همچنین به نتیجه بازی با بوسنی اشاره کرد و درخصوص فعالیت دراگان اسکوچیچ در راه صعود به جام جهانی قطر هم صحبت کرد: تیم ملی خیلی خوب بازی می‌کند و اسکوچیچ خیلی بازیکنانش را خوب انتخاب می‌کند. ما نتایج بدی به دست آورده بودیم که الان امیدوارم طی سه بازی پیش روی تیم ملی نتایج خوبی کسب کنیم. کار ما به اما و اگر رسیده  و برای تیم اول آسیا بد است که چنین شرایطی داشته باشد. وقتی بوسنی را اینطور بردیم و هرچند بازی دوستانه بود اما این نشان می‌دهد که بچه‌های با قدرت در هر بازی حاضر می‌شوند. امید دارم که شاهد صعود به جام جهانی باشیم چون در غیر این صورت این یک بازگشت به عقب بزرگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز